Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 13. januar 2013

Jeg sendte en ny e-post til Finansdepartementet






Gmail - Påminnelse/Fwd: Klage på Finanstilsynet/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på Nordea








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Påminnelse/Fwd: Klage på Finanstilsynet/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på Nordea










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sat, Jan 12, 2013 at 11:20 PM





To:
postmottak@fin.dep.no







Hei,

jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2012/10/27
Subject: Klage på Finanstilsynet/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på Nordea
To: postmottak@fin.dep.no


Hei.

det Finanstilsynet deres svarer ikke, så det vil jeg gjerne klage på.

Her må dere rydde opp!


Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/9/1
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage på Nordea
To: post <post@finanstilsynet.no>


Hei,

jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne henvendelsen, så jeg sender derfor en påminnelse om dette.


Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2012/7/21
Subject: Klage på Nordea
To: post@finanstilsynet.no


Hei,

jeg hadde problemer med overtrekk, i 2006, og kontaktet Nordea og avtalte at jeg skulle betale dette tilbake via Aktiv Kapital, (via min norske konto, hos Norda).


Så slettet Nordea kontoen min.


Så da ble det dyrt for meg, å sende penger til Norge, for jeg bor i England, og hadde også en bod i Oslo, hos City Self-storage.

Så jeg måtte da betale to gebyr i måneden, istedet for et.


(For overføring av penger til Norge, som er ganske dyrt, fra engelske banker).

Så det hadde jeg ikke råd til.

Og dette har ført til mye problemer for meg, med Aktiv Kapital og City Self-storage, dette at Nordea brøt den avtalen.


Nordea har også nektet meg lån på et sameie, i Holmsbu, også i 2006.

Så det er mulig at dette har noe sammenheng.

At de saboterer for meg, eller hva det kan være.


Ihvertfall så vil jeg klage da.

Jeg vil ha tilbake kontoen min, og få slettet anmerkninger i gjeldsregister og få lån på den eiendommen i Holmsbu.

Og få tingene mine fra City Self-storage, (hvor jeg har masse fine og verdifulle ting).


Man kan si at Nordea ødela livet mitt omtrent, når de sletta den kontoen, som jeg jo hadde avtalt at jeg skulle få beholde.

Så hva de driver med, det kan man lure på.


Jeg har bodd i England, siden 2005, og har sendt om dette til bankklagde-myndigheten før, men ikke klart å få noe ut av dette, mye grunnet inkompetanse, frykter jeg.

(Eller hva det kan være).


Jeg synes også jeg burde få erstatning for dette, ihvertfall noe tilgang til kapital sånn at jeg kan få reddet tingene mine hos City Self-storage, mm.

Håper dere kan beordre Nordea til å betale erstatning og gi meg tilbake kontoen min.


Eventuelt bare erstatning, så kan jeg prøve å få konto hos en annen norsk bank.

Mvh.


Erik Ribsskog













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter