Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 30. januar 2013

Jeg sendte enda en e-post, til direktøren, for Norsk Kulturråd






Gmail - Oppdatering/Fwd: Sakprosaordningen 2012







Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>









Oppdatering/Fwd: Sakprosaordningen 2012









Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Wed, Jan 30, 2013 at 10:02 PM




To:
anne.aasheim@kulturradet.no


Cc:
postmottak@kud.dep.no





Hei,

her skriver vedkommende at søknadskjemaet mitt ikke var registrert, i deres arkiv.

Hva har foregått her?

Hvilken relevans har dette?


Jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe skriv, om hvordan denne 'Moskva-prosessen' deres er.

Så dette byråkratspråket blir som gresk, for meg.

Kanskje dere burde drive med enklere ting, hos Kulturrådet, så blir det mindre rot hos dere, og folk kan kanskje skjønne mer, om hva dere driver med.


For her virker det ikke som om Kulturrådet har helt kontrollen, synes jeg.

Og Norsk Kulturråd er del av den norske staten.

Så her ødelegger dere æren til Norge, vil jeg si.


Når dere velger å fremstå, som å være, så håpløse.

Du kan si til vedkommende at det brevet kan hu bruke til å tørke seg med, der sola ikke skinner.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Mari Finess <mari.finess@kulturrad.no>

Date: 2013/1/30
Subject: Sakprosaordningen 2012
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>
Cc: Arne Vestbø <Arne.Vestbo@kulturrad.no>




Vedlagt følger vedtaksbrev etter møte i Vurderingsutvalget for sakprosa 22.01.2013. Jeg kan forsikre Dem om at Deres bok ble behandlet etter gjeldende regler og prosedyrer, det var bare
selve søknadsskjemaet som ikke var blitt registrert i vårt arkiv. Nå er også det andre problemet løst, derav vedlegget.

I søknadsskjemaet er det oppgitt en adresse i England, skal vi bruke denne ved sendingen av brevet pr post?


Med vennlig hilsen


Mari Finess

Seniorrådgiver / Senior Adviser
Kunstavdelingen
Beskrivelse: Beskrivelse: liten_k_sigantur5

tel: +47 21 04 58 25


www.kulturradet.no
KULTURRÅDET

|
ARTS COUNCIL NORWAYGREV WEDELS PLASS 1
PB 8052 Dep | 0031 OSLO









Erik Ribsskog- Min bok 3.docx
54K







PS.

Her er mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter