Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 15. februar 2013

Jeg sendte en ny e-post til LGO






Gmail - Case ID - 12019055








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Case ID - 12019055










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Fri, Feb 15, 2013 at 9:25 AM





To:
advice@lgo.org.uk







Hi,

I don't understand.

Are you saying that my complaint from October 2011 wasn't formal?

I think this is to ridicule your citizens.



Regards,

Erik Ribsskog


On Fri, Feb 15, 2013 at 9:23 AM, <advice@lgo.org.uk> wrote:
Dear Mr Ribsskog


Thank you for your further e-mail dated 14 February 2013.

If you are referring to the previous complaint from October 2011, under reference 11 012 993, you were advised at that time also to raise a formal complaint with Liverpool City Council.  If you did so, and the Council responded to your complaint but failed to resolve it, you would have had the opportunity to refer the complaint back to the Local Government Ombudsman 12 weeks after you had raised the complaint, or before if you had received a final response from the Council referring you on to the Ombudsman.

A complaints procedure is a process that is used to investigate complaints.

As previously advised, unless you have completed the complaints procedure with Liverpool City Council the Local Government Ombudsman is not in a position, by law, to consider your complaint for investigation.

Therefore, my previous advice to you still stands.

Best regards

Mandy Cashmore
LGO Advice Team
NOTICE - This message contains information intended only for the use of the addressee named above.  If you have received this message in error please advise us at once and do not make any use of the information.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter