Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 1. februar 2013

Jeg sendte en ny e-post til Norsk Kulturråd






Gmail - VS: Opplysninger om kunstnerstipend til sakprosaforfatter og tegnersieskaper








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










VS: Opplysninger om kunstnerstipend til sakprosaforfatter og tegnersieskaper










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Fri, Feb 1, 2013 at 12:01 AM





To:
Mona Stensrud <Mona.Stensrud@kulturrad.no>


Cc:
Mads Liland <mads.liland@nffo.no>


Bcc:
anne.aasheim@kulturradet.no







Hei,

ja, jeg kan jo søke på dette stipendet, hvis jeg ikke har fått forfatterstipend eller andre inntekter, innen høsten.

Takk for e-posten om dette!

Mvh.

Erik Ribsskog



2013/1/31 Mona Stensrud <Mona.Stensrud@kulturrad.no>



Les mer om ordningen på
www.kunstnerstipend.no, her vil du finne opplysninger om målgruppe og de ulike stipend vi administrerer.
Vi har søknadsfrist én gang pr år – 15. oktober.



Mona Stensrud

rådgiver
Søknadsforvaltning
Beskrivelse: liten_k_sigantur5

tel: +47 21 04 58 75

www.kulturradet.no
STATENS KUNSTNERSTIPEND
GREV WEDELS PLASS 1
PB 8192 Dep | 0034 OSLO




Fra: Mari Finess

Sendt: 31. januar 2013 12:23
Til: Mona Stensrud
Emne: Opplysninger om kunstnerstipend til sakprosaforfatter og tegnersieskaper



Hei Mona!


Kan du svare Erik Ribsskog på spørsmålet om kunstnerstipend, er du snill?


Bhf


Mari



Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 29. januar 2013 00:42





Har også sett, (på Kulturrådets nettsider), at det finnes noe som heter kunstnerstipend.



Kan jeg søke på det, (jeg driver jo med utgivelser av bøker og tegneserier)?





Mvh.

Erik Ribsskog












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter