Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 28. februar 2013

Jeg sendte en ny e-post til Utenriksdepartementet






Gmail - RE: FW: INNSYN 26984. 12/06015-3








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










RE: FW: INNSYN 26984. 12/06015-3










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Feb 28, 2013 at 1:36 PM





To:
Halsaa Cathrine <cathrine.halsaa@mfa.no>







Hei,

jeg ville nå ønsket at dere skulle undersøke hvordan denne feilsendingen kunne oppstå.

Hvem er det som bruker mitt navn i denne sammenhengen?

Dette er jo snakk om identitetstyveri, som er noe styggdom, sånn som jeg har skjønt det.


Og noen dager, så får jeg opp til 20 sånne e-poster, fra myndighetene, om innsynskrav.

Så hvis dere kan finne ut mer om hva som førehev, så hadde det vært glimrende, (for å si det sånn).


Det burde vel være en selvfølge at dere da finner ut hvem som får dere til å sende meg denne dritten, mener jeg.

Erik Ribsskog


2013/2/28 Halsaa Cathrine <cathrine.halsaa@mfa.no>




Hei, vi har fått flere innsynsbegjæringer hvor din epostaddresse er oppført. Vi er pliktige til å gi innsyn innen tre dager. Da sender vi ikke flere innsyn
da du sier det ikke er du som står bak disse.
Mvh

Cathrine Halsaa


From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 27. februar 2013 18:22
To: Halsaa Cathrine
Cc: Postmottak Sivilombudsmannen
Subject: Re: FW: INNSYN 26984. 12/06015-3 - Tilsagnsbrev for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner - LLH - rettighetsarbeid for LHBT i sør 2012, NOK 4.532.000 QZA 12/0200Landsforeningen

Hei,





hva skal dette bety?

Jeg har aldri sendt en eneste innsynsbegjæring hele mitt liv.



Hvorfor sender dere meg den dritten her?

Erik Ribsskog




2013/2/27 Halsaa Cathrine <cathrine.halsaa@mfa.no>



Kopi av dokumenter det har blitt bedt om innsyn i

Mvh

Cathrine Halsaa




From: Ashton
Merete On Behalf Of Seksjon for MR og demokrati
Sent: 26. februar 2013 13:00
To: Halsaa Cathrine
Cc: Sætre Halvor; Mollestad Ingrid
Subject: FW: INNSYN 26984. 12/06015-3 - Tilsagnsbrev for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner - LLH - rettighetsarbeid for LHBT i sør 2012, NOK 4.532.000 QZA 12/0200Landsforeningen

Importance: High







From: Engedahl
Torill Koch On Behalf Of Enhet for publikumshenvendelser(Arkiv)
Sent: 25. februar 2013 15:51
To: Seksjon for MR og demokrati
Subject: INNSYN 26984. 12/06015-3 - Tilsagnsbrev for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner - LLH - rettighetsarbeid for LHBT i sør 2012, NOK 4.532.000 QZA 12/0200Landsforeningen

Importance: High





Bestilling av saksdokumenter


Vedlagt følger bestillingsskjema og dokumenter til vurdering for innsyn. Bestillingen er beklageligvis forsinket grunnet stor pågang av innsynbegjæringer.


       Innsyn skal besvares innen 3 virkedager.
       Hvis innsyn innvilges uten at dokumentet sladdes er det ikke lenger nødvendig å fylle ut og skanne bestillingsskjema. Svar til innsynsanmoder skal inneholde saksbehandlers navn og selve dokumentet.
       Hvis innsyn avslås eller dokumentet sladdes er det ikke lenger nødvendig å fylle ut og skanne bestillingsskjema. Men man skal
alltid oppgi følgende til innsynsanmoder:
o  
Lovhjemmel for avslag eller sladd.  Oversikt over § ses i bestillingsskjema.
o  
Informere om klageadgang. Følgende tekst skal alltid tas med: «Ved avslag kan det kreves grunngiving av avslaget innen 3 uker fra mottak i henhold til OFFL. § 31, 2.ledd. Avslag om begjæring om innsyn kan påklages i samsvar med OFFL § 32, 1.ledd.»
o  
Offentlighetskoordinator bes holdt orientert under behandling av klagesaker.
       Ved sladding av dokumenter: bruk svart tusj som dekker godt og kopier deretter dokumentet før det skannes inn.
       For informasjon om ev. tidligere innsyn i dokumentet – se under fanen Merknader i P360.


Saksbehandler sender svar direkte til journalist/bestiller med kopi til Enhet for publikumshenvendelser.


Vennligst referer alltid til innsynsnr. og P360 saks/dok.nr. i subject feltet i e-posten.


Spørsmål vedr. praktisering av Offentleglova kan rettes til offentlighetskoordinator Jon Ramberg.


Med vennlig hilsen

Enhet for publikumshenvendelser

Tlf: 50360




















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter