Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 20. februar 2013

Mer fra Posegodt






Gmail - Notification of Payment Received








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Notification of Payment Received










Posegodt

<post@posegodt.net>




Wed, Feb 20, 2013 at 1:42 PM





To:
john robberstad <j_robber@hotmail.com>







Hei,

ok, det høres bra ut.

Jeg skal prøve å få sendt dette iløpet av morgendagen.

Beklager igjen problemene rundt dette!

Med Posegodt-hilsen


Erik Ribsskog


On Wed, Feb 20, 2013 at 9:38 AM, john robberstad <j_robber@hotmail.com> wrote:


Hei.


Jeg tar gjerne sjokolade bars som erstatninsvare.

Syns du skal ha for god oppfølging og kundeservice. Det setter man pris på!


Mvh.


Date: Tue, 19 Feb 2013 23:56:27 +0000

Subject: Re: Notification of Payment Received
From: eribsskog@gmail.com
To: j_robber@hotmail.com



Hei,

da jeg skulle handle varer, for nettbutikken, i dag.

Så la jeg merke til det, at butikkene i England, dessverre har sluttet å selge Kit Kat, i pose-versjon.

Men jeg fant en mulig erstatningsvare, nemlig Kit Kat i 4-pakning, som sjokolade-barer, i 'chunky' utgave.


Disse 4-pakningene var på cirka 200 gram.

Jeg kan tilby de som erstatningsvare.

(Disse samlepakkene veier cirka 80 gram mer, enn posene.

Så det blir mer sjokolade for pengene).


Ellers vil du heller ha pengene tilbake, (eller en annen vare)?

Med Godteposer-hilsen

Erik Ribsskog

PS.


Legger ved bilde av den mulige erstatningsvaren.


On Tue, Feb 19, 2013 at 2:52 PM, John Robberstad <j_robber@hotmail.com> wrote:



19 Feb 2013 14:52:23 GMT
Transaction ID: 8RX29171DH4539816

Dear Posegodt,


You received a payment of 39.90 NOK from John Robberstad (j_robber@hotmail.com)
Thanks for using PayPal. You can now send any items. To see all the transaction details, log in to your PayPal account.

Important note: John Robberstad has provided an unconfirmed address. Please check the Transaction Details page for this payment to find out whether you will be covered by PayPal Seller Protection.

It may take a few moments for this transaction to appear in your account.

This item is partially eligible (Item Not Received Only) for Seller Protection.


Don't forget to:
  • Send the item to the postal address below within 7 days.
    Please note: items delivered in person or to a different address are not covered by Seller Protection.

  • Use a trackable proof of delivery.

  • Find out more about Seller Protection
    Reversals:
    Please be aware that your payment can still be reversed, (e.g. if it is subject to a chargeback), even after you have sent the item to your buyer. Complying with PayPal's protection programmes and following the trading guidelines, in our Safety Advice helps to protect you from things like chargebacks.


    Buyer
    John Robberstad
    j_robber@hotmail.com

    Instructions to merchant
    The buyer hasn't entered any instructions. Postal address
    John Robberstad
    Hedmarksgata 10b
    0658 Oslo
    Norway
    Dispatch details
    You haven’t added any dispatch details.
    Description
    Unit price
    QtyAmount
    Kit Kat Pop Choc 117 g.39.90 NOK 139.90 NOK

    Subtotal
    39.90 NOK Total 39.90 NOK
    Payment 39.90 NOK
    Payment sent to betaling@posegodt.net


    Questions? Go to the Help Centre at: www.paypal.com/uk/help

    Lift your withdrawal and receiving limits. Log in to your PayPal account and click View limits on your Account Overview page.

    Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click Help in the top right corner of any PayPal page.

    You can choose to receive plain text emails instead of HTML emails. To change your Notifications preferences, log in to your PayPal account at www.paypal.co.uk, go to your Profile and click My account settings.


    Copyright © 1999-2013 PayPal. All rights reserved.

    PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
    Société en Commandite par Actions
    Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg

    RCS Luxembourg B 118 349


    PayPal Email ID PP341











    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter