Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 8. mars 2013

Jeg klarte å finne den filmen, som bestefar Øivind og meg, så forsommeren 1980, (var det vel), som Mandagsfilm, (eller noe sånt), på NRK. Faren min jobba lenge den dagen, og bestemor Ågot var i Syden vel. Faren min kom opp fra verkstedet, men likte vel ikke den filmen, (virka det som for meg, ihvertfall). De ommøblerte stua, (i 'Ågot-huset'), og satt TV-en ut mot stuevinduene, ikke så lenge etter dette. Det var også denne filmen, som Bø i Geværkompaniet, fortalte meg om, (etter dimmefesten), at hadde blitt spilt inn, i hans hjembygd Skotbu

sommeren jeg fylte 15

PS.

Her er mer om dette:

mer om film


PS 2.

Hovedrolleinnehaveren har et etternavn, som i den senere tid vel har blitt mer kjent, i forbindelse med den påstått hemmelige organisasjonen Illuminati:

senere kjent etternavn

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter