Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 31. mars 2013

Jeg sendte en e-post om Bullen-familien






Gmail - Bullen-familien







Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>









Bullen-familien









Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sun, Mar 31, 2013 at 8:59 PM




To:
solveig.berger.haugerud@live.no






Hei,

jeg så at du skrev en kommentar, på bloggen min, angående Bullen-familien.

Jeg har jo plukka jordbær, for Sand-familien og lurer også på om dem er etter Bullen.


Da jeg gikk i fjerde klasse, (må det vel ha vært), så skrev jeg i skoleavisa, (for Berger skole), om vaktmester Bullen.

Og da ble noen andre unger på skolen redde, (i skolegården, i friminuttet), husker jeg.


Og vaktmester Bullen pekte bare på huset sitt, fra skolegården.

Han ville at jeg skulle intervjue han, i 'heimen' sin.

Så jeg, (som var fra Larvik og Nedre), måtte klatre opp et fjell, (fra skolegården), for jeg var ikke kjent på Øvre.


Og gjett om vaktmester Bullen ble overraska.

Faren min solgte leiligheten jeg bodde i, (jeg vokste opp aleine, for min far flyttet til Haldis Humblen, etter at jeg flytta til hans leilighet, fra mora mi i Larvik), da jeg var russ, i Drammen, (på Gjerde).


Så jeg vet ikke hvor skoleavisene som jeg skrev i, har blitt av.

For jeg ville jo ikke ha med barneskole-ting, til Oslo, som student.

Og jeg har aldri fått de tingene seinere, på grunn av familieproblemer.


Men husker du hva vaktmester Bullen het til fornavn?

Han hadde ikke noe kone, i heimen sin der, da jeg intervjuet han.

Var han ungkar?


Bullen hadde jo tre spillere, på Berger, under deres tid storhetstid, da de vant den øverste serien i kretsen vel.

Og halve Berger er visst i slekt med Bullen nå, virker det som.

Takk for kommentar på bloggen min.

Det stedet jeg bodde lengst på Berger, (nemlig Leirfaret 4B, hvor jeg bodde aleine, fra jeg var ti år, til russeåret), det var tidligere eiet av Gry Stenberg og dem, forresten.


Så Gry Stenberg følte seg så hjemme der, at hu bare satt og flira, noen ganger.

Når hu var på besøk med Haldis sin datter Christell.

Så en gang så heiv jeg henne ut, (for hu bodde jo ikke der da lenger liksom).


Og etter det så har jeg ikke hatt mye med Stenberg å gjøre.

Og det var vel mens jeg fortsatt gikk på barneskolen, tror jeg.

I niende klasse, på Svelvik ungdomsskole.


Så sa læreren at vi måtte ha et intervju.

Og da, så måtte Gry Stenberg intervjue meg, og jeg intervjue henne.

Om hva vi ønsket ut av livene våre.


Og så ble disse lappene tatt vare på, og lagt et hemmelig sted, vel.

Hvem vet hvor disse lappene er nå.

Det vet kanskje klasseforstander Aakvåg.


Han har ikke skrevet kommentar på bloggen min.

Så jeg vet ikke om jeg kan skrive til han, for jeg har skrevet om oppveksten min en del, og han er nevnt.


Derfor var det fint at noen skrev e-post adresse, i kommentar, på bloggen min.

Jeg så at du er fra Sande, på Google.

Jeg prøver å finne ut hvor Kristin Sola, som gikk i klassen min, de to årene jeg gikk på Sande videregående, har blitt av.


For jeg har omsorgssvikt-sak, mot min far, (og Svelvik kommune), og Sola sa i første klasse, på videregående, (var det vel).

At hu, (og Monika Andersen fra Selvik), visste at jeg bodde aleine.


Så de kunne kanskje fått lensmannen i Svelvik, (Håkestad), til å se på dette, tenkte jeg.

For han sitter på bakbeina, grunnet bloggen min, (var det vel).

Og politiet i Drammen hører bare på Håkestad, som jeg synes at blander saker.


Men sånn er det vel i bygdene, at de har lennsmenn, som er som noen småkonger, kanskje.

Det er mulig.

Takk for kommentar, ihvertfall!

Mvh.


Erik Ribsskog







PS.

Her er mer om dette:

mer om bullen kommentar

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2012/04/her-kan-man-se-at-gry-stenberg-er-etter.html?showComment=1358202315996#c6533123206925622766

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter