Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. mars 2013

Jeg sendte en e-post, til min avdøde mor, (Karen Ribsskog), sin danske fetter, Steffen Heegaard, som jobber som direktør, i et dansk forsikringsselskap






Gmail - Problemer med forsikring







Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>









Problemer med forsikring









Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Tue, Mar 12, 2013 at 5:11 AM




To:
she@topdanmark.dk


Cc:
Lars Aasen <lbf@lbf.no>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Info <info@tpas.org.uk>





Hei steffen,

du som er min avdøde mors fetter og direktør i et dansk forsikringsselskap.

Stemmer det at jeg ikke skal få forsikring, for alt dette tullet, som har skjedd, på en av mine tidligere adresser, her i England?


Mvh.

Erik Ribsskog





25 attachments
barclays forsikring svar.jpg
74K
barclays 1.jpg
84K
barclays 2.jpg
125K
barclays 3.jpg
112K
barclays 4.jpg
109K
barclays 5.jpg
100K
barclays 6.jpg
103K
barclays 7.jpg
119K
barclays 8.jpg
111K
barclays 9.jpg
96K
barclays 10.jpg
92K
barclays 11.jpg
112K
barclays 12.jpg
107K
barclays 13.jpg
103K
barclays 14.jpg
89K
vedlegg 1.jpg
56K
vedlegg 2.jpg
99K
vedlegg 3.jpg
48K
vedlegg 4.jpg
111K
vedlegg 5.jpg
78K
vedlegg 6.jpg
24K
vedlegg 7.jpg
130K
vedlegg 8.jpg
49K
vedlegg 9.jpg
47K
vedlegg 10.jpg
47K







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter