Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 22. april 2013

Jeg sendte en e-post til the Council






Gmail - What's wrong with neighbour?








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










What's wrong with neighbour?










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Mon, Apr 22, 2013 at 8:00 PM





To:
Liverpool Direct <liverpool.direct@liverpool.gov.uk>


Cc:
LHT Customer Service <csc@lht.co.uk>


Bcc:
Lars Aasen <lbf@lbf.no>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>







Hi,

the neighbour, (the guy in number nine), goes on my door, more or less every day, to ask me what the time is.

What's wrong with this guy, I'm wondering.


Because that isn't normal, I think.

The neigbour is also mentioning his tablets.

So I guess he has some problem with being senile, or something, and needs someone from the council, to help him set his clocks, every day.

I don't understand this person.

I can't be expected to be some kind of around the clock clock-setting service I think.

This is really every day now, that this neighbour asks about this.


Earlier he used to ask which day it was.

And if it was morning or evening.

And how much electricity he had on the meter.

Things that normal people know.

And he sometimes wakes me up, to ask me what the time is.

I sometimes sit up at night, to do computer-stuff etc., and think it's a bit strange to be woken by an old neighbour-guy, that wonder what the time is.

Does the neighbour need help from the council, or something, I was wondering.

What's going on, I was wondering.

Regards,

Erik Ribsskog




PIC_8142.JPG
93K








PS.

Her er vedlegget:

PIC_8142

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter