Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 5. april 2013

Jeg sendte en e-post til Isle of Man Steam Packet Company






Gmail - Booking Confirmation








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Booking Confirmation










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Fri, Apr 5, 2013 at 9:38 PM





To:
Isle of Man Steam Packet Company <iom.reservations@steam-packet.com>







Hi,

on Saturday last week, I wasn't allowed to go with the ferry, to Isle of Man, by captain John, (I think his name was).

(For some strange reasons to me, but I didn't want to argue with the captain, after September 11th, etc.


I don't think one should argue with captains after what happened then).

Can you send compensation for this, by cheque, to:

Erik Ribsskog
10 Keith Courth
Keith Avenue

Liverpool
L4 5XJ

Regards,

Erik Ribsskog


On Fri, Mar 29, 2013 at 3:50 PM, Isle of Man Steam Packet Company <iom.reservations@steam-packet.com> wrote:


Steampacket
---

Isle of Man Steam Packet Company

Booking Confirmation

      MR E RIBSSKOG
      10 KEITH COURT                         Date         : 29-MAR-13
      KEITH AVENUE
      LIVERPOOL
      L4 5XJ


                      Booking Ref: H810269/000

LIVERPOOL  to DOUGLAS                 DOUGLAS    to LIVERPOOL
Sat 30-MAR-13 19:15pm   Arr 22:00pm   Sun 31-MAR-13 15:00pm   Arr 17:45pm
MANANNAN                              MANANNAN
CheckIn Closes * 30-MAR-13 18:50pm    CheckIn Closes * 31-MAR-13 14:35pm

 1 Adult      @  24.75    24.75        1 Adult      @  24.75    24.75


FOOTLOOSE OFFER
Amend Fee Applies     No Refunds or Credit Given
                                               BOOKING VALUE    49.50ST
                                              LESS MONEY PAID    49.50ST
                                                 PAYMENT DUE     0.00ST

Please find above details of your booking.
Arrival times are approximate and subject to tidal and weather conditions.

This is your travel ticket and should be presented at check-in

For details of our latest special offers, departure and destination
information, please visit our website www.steam-packet.com, alternatively
for further information call our reservations team on 08722 992 992

Steam Packet recommend passengers obtain personal travel insurance.

Thank you for choosing to travel with the Isle of Man Steam Packet Company

Isle of Man Steam Packet Company
Imperial Buildings
Douglas
Isle of Man
IM1 2BY


Port Details for SatNav systems are Princes Parade, Liverpool L3 1DL












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter