Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 27. april 2013

Jeg sendte en e-post til the Jobcentre






Gmail - Sending a letter to Birkenhead Benefit Centre








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Sending a letter to Birkenhead Benefit Centre










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sat, Apr 27, 2013 at 10:50 AM





To:
Contact-Us <Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk>


Cc:
CONTACT-US <CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk>







Hi,

my nearest Jobcentre is Aintree, in Liverpool.

I need to send a letter, to Birkenhead Benefit Centre, regading my two small businesses.

(Because Birkenhead Benefit Centre has told me earlier, (Ruth there), that they don't respond to e-mails.


And I only have around £2 credit on my mobile.

And as I remember it, (from speaking with Ruth, last year), it costs more, (at least some times), to call them).

I thought I'd wait, until I got my Jobseekers Allowance, on Tuesday.


(Because I only have a few pounds now, since it's the end of my allowance-periode.

And it's many attachments, so I think this letter is going to need a lot of stamps.

That possibly costs  more than the money I have, at the moment, since it's at the end of the allowance-periode, and I hadn't budgeted with stamp-costs, because normally I send e-mails).


Birkenhead Benefit Centre sent me a letter in January, it seems.

But it was to the wrong address.

(They wrote '15 Keith Court'.

But I live in '10 Keith Court').


So I only got their update-letter.

They wanted me to respond ASAP.

But that's a bit tricky when they don't want e-mails.

(They are a bit old-fashioned perhaps).


Is it ok, if I go, to AIntree Jobcentre, with the letter, to Birkenhead Benefit Centre?

Can I take copies there, if I run out of printer-ink?

What should I say in the reception, at Aintree Jobcentre, if I want to take copies and send letters?


Thanks in advance for your reply!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter