Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 3. april 2013

Jeg sendte en e-post til Kulturdepartementet






Gmail - Klage på manglende tilbakemelding fra Kringkastingsrådet og NRK








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Klage på manglende tilbakemelding fra Kringkastingsrådet og NRK










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Wed, Apr 3, 2013 at 10:12 AM





To:
Tørhaug Eli Marta <Eli-Marta.Torhaug@kud.dep.no>







Hei,

men var dette redaksjonelt, da?

Det var jo bare et tulle-program.

For en liten krets, på Oslo Vest.

Hvor noen slags andedam-folk, fikk si sin mening, for lisensbetalerens regning.


Dere sier at dere, (Staten), ikke bestemmer over NRK.

Likevel er NRK eiet av staten.

Dette virker som en ansvarsfraskrivelse, for meg.


Her har staten for mange roller, tror jeg.

Så dere surrer det til.

Er det virkelig statens rolle å drive TV-produksjon?

Det lurer jeg på.

Folk i Norge lærer ting på skolen.


TV er jo som noe man ikke trenger, og ikke statens oppgave å drive med, mener jeg.

Min tante Ellen i Sveits, hadde ikke TV, og det var fordi at de syntes at det var bare dritt på TV, tror jeg.


Så dere betaler for å vise masse dritt på TV, men når noen klage, så sier dere at dette har ikke dere noe ansvar for.

Dere betaler en gjeng med idioter for å lage en haug med dritt, for skattebetalernes penger.


Og de behøver ikke å stå til ansvar engang.

Dere tar ikke engang mot klager på disse.

NRK er visst en slags hellig ku, som får gjøre akkurat som de vil, på skattebetalerens regning, uten at de behøver å stå til ansvar, for hva de driver med.


Nei, dette virker som et idiotisk system.

Her har dere i Staten litt å gå på, tror jeg.

Med heilsing

Erik Ribsskog




2013/4/3 Tørhaug Eli Marta <Eli-Marta.Torhaug@kud.dep.no>




Vedlagt oversendes svar på e-post av 23. februar 2013.


Med hilsen


Eli M. Tørhaug

Førstekonsulent

Medieavdelingen

_________________

Kulturdepartementet

Postboks 8030

0030 Oslo


Telefon:  22248007

e-post:
elt@kud.dep.no
















PS.

Her er vedlegget:


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter