Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 8. mai 2013

Jeg sendte en e-post til Nordmanns-Forbundet






Gmail - Problemer i Liverpool








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Problemer i Liverpool










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Wed, May 8, 2013 at 2:18 PM





To:
Lisbeth Bø Håverstad <lisbeth@nww.no>







Hei,

du får dette til å bli 'trives' i Liverpool.

Når ble det trivelig å sulte.

Hva skal man med en organisasjon som den du svarer for hvis de er så tafatte, som det e-posten din gir inntrykk av.


Det er jo bare et skall uten innhold, vil jeg si.

Erik Ribsskog


2013/5/8 Lisbeth Bø Håverstad <lisbeth@nww.no>




Hei,


Takk for e-post. Vi synes det er leit å høre at du ikke trives i
Liverpool. Nordmanns-Forbundet/Norwegians Worldwide er en global medlemsorganisasjon
og har medlemmer i 33 forskjellige land. Vi har dessverre ingen mulighet til å
bistå i en situasjon som denne.


Med vennlig hilsen/Most Sincerely


Lisbeth Bø Håverstad

Nordmanns-Forbundet/Norwegians Worldwide

Rådhusgaten 23 b, N-0158 Oslo, Norway

Tlf.nr.: +47/23357170 -Mobil: +47/97602951







Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 7. mai 2013 11:57
Til: Lisbeth Bø Håverstad
Emne: Problemer i Liverpool


Hei,





jeg er en nordmann som bor i Liverpool, og som leste om
Nordmannsforbundet, for første gang, nå nettopp, når jeg søkte på nettet, om
det var en 'ex-pat'-organisasjon, for nordmenn.





Jeg er en slags flyktning, siden jeg overhørte, i Oslo, i
2003, at jeg er forfulgt, av 'mafian'.



Får ikke mine rettigheter av hverken norske eller britiske myndigheter.



Jeg har ikke lest alt på medlemssidene deres nå.



Jeg sender bare en e-post.



Jeg har ikke råd til å betale kontigent nå.



For jeg blir også tullet med av the Jobcentre i England.



Og har ikke fått noe arbeidsledighetstrygd inneværende periode, selv om jeg
ikke har gjort noe galt.

Det er noe hemmelig nettverk som tuller med meg der, tror jeg.





Har dere noen råd/tips.

Jeg er blakk, har strøm for et par dager.





Trenger mat og ny tannbørste og har ikke penger til å betale
regninger, så kontoen min kommer til å bli overtrukket nå.





Jeg har sendt e-post til noe som heter 'food bank' her i
Liverpool, men de svarer ikke.



Ingen folk av mine bekjente i Norge svarer meg, av en eller annen grunn.



Erik Ribsskog












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter