Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 11. mai 2013

Jeg sendte en ny e-post til the Jobcentre






Gmail - Complaint








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Complaint










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sat, May 11, 2013 at 3:05 PM





To:
Contact-Us <Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk>


Cc:
amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, EUteam@amnesty.org







Hi,

I go to sign-on-meetings at the Jobcentre in Aintree, every other Thursday.

I'm always being asked to go to box 2, (for some reason).

(At other jobcentres I've gone to the boxes vary for each meeting, the way I remember it).


The woman in box 2, (a blonde woman in her 40's perhaps), is very emotional.

In the meet, on Thursday, she called me 'love' all the time, (for some reason).

I'm from Norway, and in Norway it's only usual to call the person you're married with, for 'love', (or 'kjaere', as we say in Norway).


So I wonder if this 'box 2-woman' is being a bit to personal.

(I can't remember being told her name, so I only call her 'box 2-woman', in this e-mail).

She's also called me 'love' many times earlier, in sign-on-meetings.


(But not as many times as in the meeting the day before yesterday, I think).

An other thing that I thought was a bit alarming with this Jobcentre-woman.


Was that on the meeting, on Thursday, two weeks and two days ago.

Then the 'box 2-woman' had a hysterical outburst, when she spoke with a collegue, while I sat an waited for my appointment.

She almost screamed that 'this doesn't make any sense to me', (or something like that), in a hysterical way, I think I have to say.

So I wonder if that was why my allowance was stopped, two weeks ago, on Tuesday.

Since the 'box 2-woman' had her 'day of the month', or something.

I think this woman is to emotional, and that she shouldn't have hysterical attacks, (I think I have to call them), so that your clients hear it.


(She could go to a rest-room and have the anger-attack, (or what it was), there, I think).

Because anger/hysterical-attacks like this, freaks the clients out, I think.


Maybe this woman is over-worked or has to much pressure.

Maybe she needs a holiday or something like that?

Just thought it would be irresponsible of me, not to complain, so I therefore send you this e-mail.

Regards,

Erik Ribsskog

PS.

I haven't had food, (other than rice), for almost two weeks now.

And my electricity has ran out.

So I write to you from the library.


What's going on?

Where have my allowance gone, I'm wondering.

Why have you sanctioned me?

Why don't you warn before you start a sanction?

I told the Jobcentre-staff that I didn't have food, on Thursday.


They didn't give me any advice about what to do.

What kind of inhumanity is this?







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter