Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 6. mai 2013

Jeg sendte en ny e-post til 'Grønnsaksforbundet'






Gmail - Spørsmål om Norgesfrukt








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Spørsmål om Norgesfrukt










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Mon, May 6, 2013 at 2:39 PM





To:
Oddmund Østebø <oddmund.ostebo@fgsfrukt.no>


Cc:
ica@ica.se, lo@lo.no, post@arbeidstilsynet.no







Hei,

ok, ja Ica har jeg prøvd å kontakte om dette, for mange år siden.

De bare tuller og sier at de ikke finner noen papirer om meg, i personalarkivet, (enda jeg jobba i Rimi, fra 1992 til 2004, deriblant som butikksjef, i tre butikker).


(Enda dette om at jeg vant Rimi Gullårer, var i Rimi sin ukes-publikasjon og/eller på intranett, mener jeg å huske).

Så der i gården er det bare tull, mener jeg.

Men takk for svar ihvertfall!
Mvh.

Erik Ribsskog



2013/5/6 Oddmund Østebø <oddmund.ostebo@fgsfrukt.no>

Hei,


Norgesfrukt er tatt over av Ica,

Mvh


Oddmund Østebø

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 2. mai 2013 23:39
Til: oddmund.ostebo@fgsfrukt.no
Emne: Spørsmål om Norgesfrukt
Hei,
jeg så på nettet at du var leder for 'grønnsaksforbundet', hadde jeg nær sagt.



Jeg har jobbet som butikksjef i Rimi, fra 1998 til 2002.

Jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', og har flyktet til England.


Jeg jobber med CV-en min her.
Jeg vant en andreplass i en appelsinsalg-konkurranse, med butikken Rimi Lambertseter, hvor jeg var butikksjef, i 1999.


Og jeg vant Rimi Gullårer, (som la mye vekt på økt fruktsalg), med Rimi Langhus, som butikksjef der, for andre halvdel, av 2001.

Jeg lurte på om Norgesfrukt hadde noe dokumentasjon på dette, som jeg kunne vise fram, i jobbintervjuer, osv.

Men jeg fant ikke noe om Norgesfrukt på nettet nå.

(Og Rimi/ICA vil ikke sende dokumentasjon på dette og kursbevis osv., av en eller annen grunn).
På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter