Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 29. mai 2013

Mer fra England

Etter at jeg var paa biblioteket i gaar.

Saa gikk jeg til the Jobcentre, i Aintree.

(Som ligger samme veien aa gaa, som biblioteket for Fazakerly og Walton.

Det er cirka femten minutter aa gaa til det biblioteket, fra Spellow.

Og cirka tredve minutter aa gaa til Aintree Jobcentre, fra Spellow.

Noe saant).

De hadde flyttet resepsjons-vinduet, saa jeg maatte inn en doer der.

Og saa sa ei Leslie der, (som jeg syntes at ligna paa Nicki), at det ikke hadde skjedd noe, med min sak, siden 20. mai.

Saa hun skulle faa noen til aa ringe meg.

Da ringer de innen tre timer, innenfor kontortiden.

Saa de ville altsaa ringe meg enten i gaar ettermiddag.

Eller i dag morges.

Jeg fortalte Leslie at jeg pleide aa gaa hjem fra the Jobcentre.

Og at det var mye stoey fra biler, i Rice Lane.

Leslie foreslo at jeg skulle holde mobilen mot oeret, mens jeg gikk.

Jeg fortalte ogsaa at jeg nesten hadde sultet ihjel.

Men da svarte ikke hu Leslie noe.

Jeg fikk ikke bredbaandlinja fra Virgin til aa virke, da jeg kom hjem.

Jeg lurer paa om jeg maa betale regningen foerst.

Og at Virgin liksom har sperret linja.

Hvem vet.

Jeg fikk en telefon, fra en Steve, fra the Jobcentre, i 9-10-tiden, i dag morges.

Han sa at de skulle proeve aa avgjoere saken min, innen lunsjtid, i morgen.

Saa jeg har planlagt aa gaa til the Jobcentre, i morgen ettermiddag.

For aa hoere om de har noen nyheter, om naar jeg faar arbeidsledighetstrygden min igjen.

De hadde ogsaa en ny utgangsdoer forresten, (en bakdoer), paa Aintree Jobcentre, i gaar.

En noedutgang maatte brukes, virka det som.

Da jeg gikk ut smuget, fra noedutgangen, saa dukket det opp en kar der, som sa 'hei', eller noe saant, (paa engelsk).

Det var litt underlig, (maa man vel si).

Men han karen skulle kanskje inn noedutgangen.

Hvem vet.

Saa saann er muligens det.

Bare noe jeg tenkte paa.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter