Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 6. mai 2013

Mer fra Facebook

Butikker, Ebba kiosk, Kiosken rett over Falck, Bertsen dagligvare, Bertsen Elektro, pappas kjøttbutikk, S-laget, Jacobsen kiosk, Finn Hansen dagligvare, Alviniussen, Garnbutikken til xxx og Berit, enda en dagligvare, det var Storgata, videre i rekkeviksgate, Baker Johnsen, Strikkebutikk, Sending i Hølabekken. Jøss for et yrende liv det var.
  • 38 personer liker dette.
  • Erik Ribsskog Erna Christiansen:

    Ok, jeg burde ha skjønt det.

    Sorry.

    Har vært butikksjef i Rimi, i Oslo, så synes det er like artig å mimre om 70-tallet

    Elin Lysnes Bjerkholt:

    Tusen takk!

    Det var kjempeartig.

    Nå har jeg mange å skrive Facebook-meldinger til, det er helt sikkert.

    Igjen takk for hjelp med å spore opp disse '70-talls-kameratene', (eller hva man skal kalle dem).

    Jeg husker mange fler, (blant annet en bondesønn, fra ved Skreppestad, som gikk i klassen min).

    Men skal prøve å ikke mase så mye.

    Igjen takk for hjelp!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Elin Lysnes Bjerkholt:

    Er du sikker på at det er han Lasse?

    Han kaller seg:

    https://www.facebook.com/lasse.thorsen.79

    Men han jeg mener, er født, rundt 1970, tror jeg.

    Hm.

    De hadde forresten Volvo, tror jeg.

    Og muligens travhest, i Verningen.

    (Der stefaren min også hadde travhest).

    Jeg tror de bodde den samme veien fra Halsen sentrum, som der barnehagen ovenfor Halsen IF-banen var.

    Men lenger utover muligens.

    Hvis det ikke var en vei som går forbi Mellomhagen, (ikke Lågen-sida av Mellomhagen).

    PS 2.

    Den travhesten til stefaren min, (Arne Thomassen), het Nibs Star.

    Og da det var VM for trav-kusker, på Jarlsberg, rundt 1980, vel.

    Så ble jeg dratt med, (uten å være så utrolig motivert), av stefaren min, for å være stallgutt, for en hest som het noe med Hanover vel.

    (Jeg skulle liksom gi hesten høy og sånn, da).

    Som kom på andre plass, i sitt løp, mener jeg å huske.

    (Og Ulf Thorsen ble verdensmester, tror jeg).

    Noe sånt.

https://www.facebook.com/groups/471474256203949/471734442844597/?notif_t=group_comment_reply
Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter