Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 21. mai 2013

Mer om budsjett

Erik Ribsskog


1:56 PM (2 minutes ago)



to Contact-Us, webteam





Hi,



I'm still waiting for my jobseekers allowance, (which I haven't recieved since the middle of April).



Am going to pay this bill as soon as I get the Jobseekers Allowance.



Sorry about the problems with this!



Yours sincerely,



Erik Ribsskog







On Tue, May 21, 2013 at 7:01 AM, Virgin Media wrote:













Your latest Virgin Media bill is ready





Your Bill Summary

Account number: 037742701

Area reference: 01







Bill date: May 20, 2013

Payment due date: May 20, 2013

Payment reference: 037742701001







Amount: £42.50



Great extras from Virgin Media



Did you know that all our customers get free servicing and repairs? This excludes mistreatment, but for anything else just let us know and we'll come and fix it at a time that suits you, without costing you a penny! For info and t&c's see virginmedia.com/extras













Hello,



Your Virgin Media bill is ready and waiting for you online. To check it out, just sign into My Virgin Media.



Pay by Direct Debit?

You don't have to lift a finger. Your payment will be taken from your bank account by Virgin Media Payments Ltd, as usual.



Don't pay by Direct Debit?

The easiest way to make sure your bill's paid on time and in full every month is to pay by Direct Debit. You'll save £60 a year too!



Paying by credit or debit card

For a quick, easy and secure way to pay with a credit or debit card 24/7, use our simple online payment service, QuickPay. Just go to virginmedia.com/payments. You'll need your 12 digit payment reference number, which you can find at the top of this email.



My Bills

To choose how you'd like to pay your bill, sign into My Virgin Media and go to My Bills. That's where you can set up a Direct Debit, or make payments by credit or debit card. You can also delve deeper into your bill, see the balance of your last one and view any charges since then, like calls, movies and games. And, if you've made any changes to your package since your last bill, you'll be able to see those details too.



Anything else you'd like to know?

If you have any questions or need help understanding your bill, you'll find all the answers at virginmedia.com/help.



Kind regards,



The Virgin Media team

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter