Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 21. juni 2013

Enda mer fra Facebook






















Roy Olsen








Øvre Jegersborggate februar 1974.








Øvre Jegersborggate februar 1974.













Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · i går kl. 00:24



























  • 41 personer liker dette.






















  • Vise 9 kommentarer til


























  • Bjørg Asker I Larvik sa vi Kudritt , nedre og øvre Jegersborggt helt bort til Byskogveien og Christian Fredriksvei er Rønningen



    for 6 timer siden via mobil · Liker · 2




























  • Erik Ribsskog Ok,


    fant noe om det på Wikipedia og:


    http://no.wikipedia.org/wiki/Jegersborggate_(Larvik)







    ...Vis mer











    Jegersborggate (Larvik) - Wikipedia


    no.wikipedia.org




    Jegersborggate er ei gate i Larvik. Den strekker seg mellom Lilletorvet og kryss...Vis mer











    for ca. en time siden · Redigert · Liker · 1 · Fjern forhåndsvisning


























  • Erik Ribsskog Må forresten ta med det, at jeg bodde jo i Jegersborggate 16, på slutten av 70-tallet.


    Men der var det rotter i veggene og barkebiller eller termitter, (eller noe sånt).


    Så det huset ble bygget opp igjen, (av de som bor der nå), på 80-tallet.


    Og de bygde det sånn at det huset nesten ser ut som det gamle huset, som stod der.


    Så Labo har kanskje litt å lære der.


    Noen tror visst at dette 1980-huset er fra 1800-tallet:


    http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&filnamn=f00707&gardpostnr=1136&bilete=true


    Mvh.



    Erik Ribsskog



















    1900-telling for 0707 Larvik


    digitalark

























    https://www.facebook.com/groups/410957598950304/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter