Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 22. juni 2013

Enda mer fra Facebook









...når du stiller i badetøy for å få gratis tur med ferja!


Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · 27. mai kl. 22:01 i nærheten av Svelvik, Vestfold





  • 22 personer liker dette.




  • Vise 2 kommentarer til





  • Kjetil Ebbestad Fritidsproblemer ?







  • Erik Ribsskog Jeg har jobba som Company Researcher, (i mangel av noe bedre), så det tar meg ikke lang tid, å finne ut sånt.

    Jeg prøver å ta opp noe jeg syntes var som et mysterium.

    Hører en strand på Hurum-sida til Svelvik. liksom.


    Det er vel fler en meg som synes at det virker rart.

    Har også lest i Svelviksposten at i gamle dager var det sandtak i Svelvik også.

    Så man kan kanskje lure på om Svelvikstrømmen er menneskelagd.

    Det er jo Norges sterkeste strøm.

    Så kanskje folk i Svelvik pleide å gå over til Hurumlandet, (i gamle dager), før Svelvikstrøm-kanalen ble bygget?

    Hvem vet.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg har aldri hatt så mye fritidsproblemer at jeg har tatt Svelvikferja til Hurum og tilbake, (bare for å kjøre med ferja), ihvertfall.

    Så det var rette ræva som feis.

    Er det det dem sier?










    https://www.facebook.com/groups/375271652593541/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter