Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 26. juni 2013

Enda mer fra Facebook









......husker EM på skøyter på Fram (og jeg hilste på kong Olav) :)

......husker EM på skøyter på Fram (og jeg hilste på kong Olav)  :)


Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · for 22 timer siden





  • 58 personer liker dette.






  • Hanne Lisbeth Nyquist og dengang kronprins Harald.....






  • Erna Christiansen Jeg har faktisk hilst på dronning Sonja da jeg deltok i NM i blomster dekorering






  • Anne Nybø Aldri smakte buljong så godt som under skøyteløp på Frambanen






  • Hanne Lisbeth Nyquist Var d noe min pappa kunne så var d å lage god buljong!!!






  • Kjell Øritsland Og vi i fotballgruppa hadde ansvaret for all servering i Framhallen. Jeg husker et ektepar fra Holland, som bodde på Grand Hotell , satt inne i Framhallen under hele mesterskapet og så EM på alle tvène i hallen, og spiste wienertoast omtrent hele tiden. De beveget seg ikke utedørs i det hele tatt..






  • Marianne Rosvold Gikk det lang tid ført du vaska handa de etterpåHanne Lisbeth Nyquist.






  • Erik Ribsskog Husker da kong Olav var i Larvik, på midten av 70-tallet, (mens vi bodde på Halsen, regner jeg med).

    For å åpne den nye Vestfoldbanen, (eller noe sånt).

    Da hadde mora mi dratt med lillesøstera mi Pia og meg.
    ...Vis mer





  • Marianne Rosvold Tenker nok det var Larviks 300 års jubileum. Det var i 1971. Da var jo kong Olav der.






  • Erik Ribsskog Nei,

    vi flytta ikke til Larvik, (Vestmarka), før i 1973.

    (Og Pia er født 25. desember, i 1971).
    ...Vis mer


    www.op.no

    Telefon: 33 16 30 00Besøksadresse: Fritzøe Brygge, Stavernsveien 1Postadresse: Postboks 5, 3285 LarvikTelefaks: 33 16 30 01 (redaksjonen)
    for 12 timer siden · Redigert · Liker · 1 · Fjern forhåndsvisning






  • Siri Rosengren Stor bløtekake utenfor Grand Hotel!span>







  • Erik Ribsskog Siri Rosengren:

    Da kong Olav var i Larvik på midten av 70-tallet?

    Mvh.


    Erik Ribsskog










    https://www.facebook.com/groups/410957598950304/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter