Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 25. juni 2013

Mer fra Facebook-gruppen 'Du vet du er fra Drammen når...'









Du veit du er fra Drammen når du husker Vladimir som dørvakt på Terrassen på 80 tallet... :-)
Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · for 9 timer siden






  • 4 personer liker dette.






  • Ronald Thomassen he he ja husker han MEGET godt






  • Erik Ribsskog Min stebror, (eller min fars stesønn), Viggo Snoghøj, (også kjent som bodybuilderen Viggo Snowhill), var også dørvakt, på et utested, ovenfor Drammen bad, på slutten av 80-tallet, (husker jeg).

    Noen som husker dette utestedet?

    Dette stedet spilte Fra
    ...Vis mer






  • Christian Helgesen Det hete vel Grev Vedel. Var vel ca 1986-87 det åpnet, og var blant Norges største disco den gangen...







  • Erik Ribsskog Ok,

    jeg husker at jeg var student, på NHI, i Oslo, på den tida, som Viggo Snoghøj var dørvakt der.

    (Nemlig studieåret 1989/90).

    Og jeg var russ, på Gjerde, året før.

    Så jeg kjeda meg der, husker jeg.

    Syntes ikke at det utestedet, (Grev Vedel), virka så stort.

    Men jeg var der bare en gang da, (var det vel).

    Og jeg skjønte ikke hvorfor alle plutselig dreiv med allsang der, når den Frankie Goes To Hollowood-sangen dukka opp.

    Så det var ikke sånn at følte meg så hjemme der.

    Selv om jeg kjente mange fra Depeche/Lyche-gjengen, som vanka der.

    For søstera mi var i den gjengen, og jeg pleide å møte henne i Gågata, etter skolen, det året jeg gikk på Gjerde.

    Og jeg pleide å sitte på Cafe Lyche, noen ganger, og få i meg noe mat, før jeg skulle på jobb, på CC Storkjøp.

    Så jeg ble kjent med alle disse 'raringene', da.

    Siden søstera mi vanka i Gågata, som liksom var kantina, til Gjerdes videregående, da.

    Kan ikke huske Grev Wedel, fra før jeg flytta til Oslo, (høsten 1989).

    Selv om jeg var russ i Drammen, og hadde også en søster, (Pia Ribsskog), og en slags stesøster, (Christell Humblen), som dro meg med på utesteder, det siste året, før jeg flytta til Oslo.

    Men men.

    Mvh.


    Erik Ribsskog










    https://www.facebook.com/groups/192847840840801/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter