Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 20. juni 2013

Mer fra Facebook









...når du så spagettiwestern og Tarzanfilmer på Palads og "Hitler" (han lille skalla fyren med briller som var vakt) kom med lommelykta og lyste deg mitt i trynet hvis det bråkte litt for mye når du pakka opp godteriet! Det hendte at han stoppa filmen hvis han syntes det var for mye bråk...
Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · 11. september 2012 kl. 18:52






  • 9 personer liker dette.






  • Asbjørn Nordem Karlberg ... Knudsen, det, billettøren...






  • Gro Nielsen Å den lommelykta husker jeg godt ja!:))






  • Arne Wie Hu hette Knudsen også hu som satt i kassa, men de var IKKE i familie.






  • Gro Nielsen Da var det nok Else!:)






  • Gro Nielsen Eller Elsa!






  • Arne Wie Stemmer det, veldig snill!






  • Gro Nielsen Flott dame var det ,veldig hyggelig !






  • Arne Wie Så flere Drakulafilmer der gitt! Vi skreik som gærne!







  • Ronald Thomassen Goggen hadde pølsevogna si på utsiden, han måtte jo tømme tanken innemellom og vaska seg aldri på fingra. Vi ba altid om pølse og brød uten tommel he he, han brukte tommelen til å trøkke pølsa ned i brøet, og det syns vi var no griseri, han hadde jo brukt den tommelen til å holde i sin egen pølse.........







  • Erik Ribsskog Sånn var det da mora mi bodde i Stenseth Terrasse også.

    Jeg bodde hos faren min på Berger.

    Men dro på helgebesøk, hos mora mi, en del ganger i året, da.

    Og på lørdagene, når man bodde, i Stenseth Terrasse.

    Så kunne man gå, langs Drammenselva, i en kilometer eller to, (i retning Drammen).

    Og da kom man til en kiosk, som var åpen ganske lenge, på lørdagskveldene, (husker jeg).

    Og da hadde mora mi skrevet på en lapp.

    At vi skulle ha smågodt, men at dem ikke skulle plukke smågodtet, med henda.

    (For han ene der, pleide å pelle seg i nesa, sa mora mi).

    Men han kiosk-medarbeideren, han bare lo, da han så det mora mi hadde skrevet.

    (Mens han viste lappen til en kollega).

    Og plukket likevel smågodtet med henda, da.

    (På begynnelsen av 80-tallet, var vel det her.

    Og han kiosk-medarbeideren, var en ganske svær kar, i 20/30-åra, vel).

    Mvh.


    Erik Ribsskog










    https://www.facebook.com/groups/192847840840801/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter