Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 19. juni 2013

Mer fra Facebook









Og solgte leker på Bamsefar...


Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · mandag kl. 16:41 viamobiltelefon





  • 14 personer liker dette.




  • Vise 3 kommentarer til





  • Erik Ribsskog Det dukket forresten også opp en lekebutikk i Jegersborggate, på begynnelsen av 80-tallet.

    Mener at søstera mi Pia viste meg den.

    (Etter at jeg flytta til faren min).
    ...Vis mer





  • Erik Ribsskog Jeg var forresten litt lei av leker, da jeg var i 9-10 års-alderen.

    Så hvorfor mora og søstera mi dro meg med til lekebutikker hele tida, det veit jeg ikke.

    Da mora mi bodde på Tagtvedt, (rundt 1983 kanskje), så skulle hu dra meg med til Bamsefar, (v
    ...Vis mer






  • Truls Lunde Joda, det stemmer at det lå en lekebutikk i Jægersborgate, sånn ca nr 9. Jeg husker ikke navnet.







  • Hanne Lisbeth Nyquist Noen som husker et av larviks første "Supermarked"? BRAVA...lå tvers over ganta forSkomaker'n pøbb....altså i Prinsegata....







  • Erik Ribsskog Lekebutikken i Jegersborggate lå liksom litt tilbaketrukket, (i et hus), fra gata.

    (Noe sånt).

    Så den var vel kanskje ikke så lett å finne.

    Men det fantes jo ikke så mye TV-spill og internett osv., på 70/80-tallet.

    (Ihvertfall ikke på 70-tallet).

    Så jeg husker at vi gikk rundt i alle butikkene i Larvik sentrum, på lørdagene osv., da mora mi bodde i Jegersborggate.

    Mvh.


    Erik Ribsskog










    https://www.facebook.com/groups/410957598950304/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter