Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 3. juni 2013

Mer fra Facebook









Bilde


Liker · · Del · for ca. en time siden ·




  • 4 personer liker dette.






  • Hanne Lisbeth Nyquist Her har du huset i Berntsesvingen,Trond,det ligger der hvor d nå er parkeringsplass....koselig gammelt hus,med ei gammel dame som hette Tante Bertha bodde...hun heklet dokkeklær til meg ....kan tenke meg dette er slutten av 50 tallet....






  • Erna Christiansen Ååå har du bilde av det huset Jeg husker godt den dama som bodde der men ikke navnet






  • Hanne Lisbeth Nyquist Bertha var navnet Erna






  • Hanne Lisbeth Nyquist Vi bodde jo i nabohuset,så jeg husker godt henne.....






  • Erna Christiansen Vi bodde ihuset rett over til jeg var 3år da flyttet vi ned iHabo






  • Hanne Lisbeth Nyquist Lurer på hvem som sykler forbi???






  • Erna Christiansen Takk takk






  • Erna Christiansen Vanskelig åse hvem som sykler der






  • Hanne Lisbeth Nyquist Ja,d er vel nesten umulig....






  • Hanne Lisbeth Nyquist En lang flott mann er d i alle fall






  • Trond Larsen Herlig bilde Hanne kjenner det godt igjen blir nesten litt rørt av de fine bildene dine!!Det må da ver ukens Quiss åfinne ut av mannen på sykkelen hehe!!






  • Hanne Lisbeth Nyquist Bare å prøve...ei kasse Junobrus til den heldige






  • Elisabeth Leifsen Herlig bilde Hanne Lisbeth. Jeg hadde fiskebutikken, men når det blir satt inn slik en husker det, blir bildet ennå bedre.






  • Erik Ribsskog Er dette Rekkeviks gate?

    (Sjekka på Google Maps).

    Tok noen ganger feil buss, etter at vi flytta til Jegersborggate, i Larvik, våren 1978.

    Og jeg skulle gå ferdig første klasse, på Østre Halsen skole.

    Og da måtte jeg gå forbi de husene her, (hvis jeg ikke surrer).

    Husker noen unger, som spilte fotball, i et portrom eller hage, i denne gata, før skolen begynte, en morgen.

    Ei lyshåra jente, (ei i klassen min?), sa navnet mitt, (mens jeg så på at dem spilte fotball), husker jeg.

    Men jeg var ikke sikker på hvem det var.

    Men men.

    Jeg hadde bodd i Mellomhagen, og da spurte dem noen ganger, om man ville være med, å spille fotball, hvis man stod og så på dem som spilte.

    Men så ikke i denne gata, virka det som.

    Men men.

    Mvh.


    Erik Ribsskog










    https://www.facebook.com/groups/471474256203949/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter