Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 23. juni 2013

Mer fra Facebook









Her ser dere bilde av bl.a. Hølen og Østre Halsen barneskole. Bildet er tatt fra Bergeåsen en gang i gamle dager. Færre brygger dengang, ja :-)

Her ser dere bilde av bl.a. Hølen og Østre Halsen barneskole. Bildet er tatt fra Bergeåsen en gang i gamle dager. Færre brygger dengang, ja :-)


Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · 13. juni kl. 17:37





  • 14 personer liker dette.




  • Vise 43 kommentarer til





  • Erik Ribsskog Paddy Moloney (Irish: Pádraig Ó Maoldomhnaigh; born 1 August 1938) is the founder and leader of the Irish musical group The Chieftains[1] and has played on every one of their albums.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Paddy_Moloney


    en.wikipedia.org

    Paddy Moloney (Irish: Pádraig Ó Maoldomhnaigh; born 1 August 1938) is the founde...Vis mer


    for 11 timer siden · Redigert · Liker · Fjern forhåndsvisning





  • Erik Ribsskog Kris Holtan:

    Her står det om Facebook sin policy angående navn:

    Navnet du bruker, bør være det virkelige navnet ditt slik det er angitt på kredittkortet ditt, studentlegitimasjonen din osv.
    ...Vis mer


    Facebooks hjelpesenter

    Hvilke navn er tillatt på Facebook? Personlige brukerkontoerFacebook er et samfu...Vis mer

    for ca. en time siden · Redigert · Liker · Fjern forhåndsvisning






  • Kris Holtan Men det er ikke nödvendigvis for din Avatar.







  • Erik Ribsskog Kris Holtan:

    Jeg fant ikke reglene for profilbilde, på Facebook, nå.

    Men her, (for administratoren av denne gruppen), så er jo både navnet og bildet falskt.

    Synes jeg at det virker som.

    Det heter jo _Face_book, så da skal det vel være bilde av et ansikt og ikke bilde av en dyretegning, vil jeg tro.

    Jeg synes det er litt rart, og kanskje grunn til å varsle, om at denne Facebook-gruppen sin eneste administrator, har falskt navn og bilde.

    Hvordan kan 'alle' Halsen-folka bli medlemmer på en Facebook-gruppe drevet av en kar som ikke utgir seg for å være seg selv, på Facebook?

    (Sånn som det virker som for meg, ihvertfall).

    Jeg synes dette gir grunn til bekymring.

    (Jeg tenker på alt materialet, om Halsen, som skrives her.

    Og som plutselig kan forsvinne.

    Og det er vel ikke bra for Halsen sitt rykte heller, hvis en 'lurendreier', har en slags enehersker-rolle, på denne ganske store Halsen-Facebook-siden).

    Mvh.


    Erik Ribsskog










    https://www.facebook.com/groups/471474256203949/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter