Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 1. juli 2013

Mer fra Facebook









Når alle du kjenner har vært sammen med samme mann;-)) hahaha


Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · 21. mai kl. 17:55 i nærheten av Arguineguín, Canarias





  • 27 personer liker dette.




  • Vise 2 kommentarer til





  • Inger Johanne Johansen HAHA






  • Erik Ribsskog Rune Helgesen, tenker jeg.

    Det var han som ble nevnt, at alle damene likte, i klassen min, på ungdomsskolen, (husker jeg).

    For han hadde bart.
    ...Vis mer






  • Silje With Har ingen slektning på Lambertseter......så kan dessverre ikke hjelpe deg med de pengene







  • Erik Ribsskog Ok,

    det er ikke så farlig.

    Det var en pakistansk drosjesjåfør som klarte å få meg til å låne han en hundrelapp eller to der og.

    En fast kunde som kjøpte øl hver dag.

    Han sendte to unge døtre til butikken, for å jobbe.

    Men jeg var ikke sikker på om de egentlig ville jobbe der, så jeg sa at vi trengte ansatte som var over atten år gamle, og det var dem ikke, så da bare gikk dem hjem.

    Hu With-dama sa at hu var i slekt med de som lagde With-båtene, forresten.

    Og jeg tror det var hu som til meg en gang, i butikken, at det var Vesterålen fiskeboller, som var best.

    (Bedre enn Bjellands da, mente hu vel).

    Noe sånt.

    Mvh.


    Erik Ribsskog










    https://www.facebook.com/groups/375271652593541/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter