Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 22. juni 2013

Og enda mer fra Facebook









Her ser dere bilde av bl.a. Hølen og Østre Halsen barneskole. Bildet er tatt fra Bergeåsen en gang i gamle dager. Færre brygger dengang, ja :-)

Her ser dere bilde av bl.a. Hølen og Østre Halsen barneskole. Bildet er tatt fra Bergeåsen en gang i gamle dager. Færre brygger dengang, ja :-)


Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · 13. juni kl. 17:37





  • 14 personer liker dette.




  • Vise 36 kommentarer til





  • Erik Ribsskog Tor Magnus Pedersen:

    Halsefilmen er jo på cirka en og en halv time.

    Og vi flytta jo ikke til Halsen før på 70-tallet.


    Så det blir litt rart å sitte og se på folk jeg ikke kjenner, i en og en halv time, for å prøve å finne huset, til ei kone, som fikk fugle-skit i huet, liksom.

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • Elin Lysnes Bjerkholt Ikke for å være ekkel Erik Ribsskog,men det er Halsen's historie vi alle er interessert i,ikke DIN!!!!







  • Erik Ribsskog 'Intet for lite, intet for stort', står det under 'Om'.

    (Selv om administratoren hadde et falskt britisk navn, såvidt jeg klarte å finne ut.

    Ihvertfall en av de).

    Jeg har ikke vært så mye på Halsen siden jeg var sju år, så jeg sliter litt når det gjelder navn, osv.

    Men stedene husker jeg godt.

    Så det blir litt frustrerende.

    Det burde vel være greit å prøve å spore opp personer her, synes vel kanskje jeg, når det står at intet er for lite.

    Men jeg skjønner det hvis jeg virker som en som ikke passer inn her, med de etablerte Halsen-folka, siden jeg ikke er helt med alltid.

    Jeg har jo bodd på Halsen, så jeg er jo med i Halsen sin historie da, synes jeg.

    Selv om jeg ikke kjenner igjen noen i Halse-filmen, må jeg innrømme.

    Jeg må forresten få klage litt jeg og.

    Hvis jeg spør på denne gruppa, hvor folk fra 70-tallet har blitt av, så er det ofte ingen som svarer.

    Så jeg tror ikke man kan ta denne gruppa så høytidelig.

    Kanskje man burde hatt en egen gruppe for Halsen sin historie?

    Jeg har nettopp skrevet memoarer forresten, så det er derfor jeg husker en del, av det jeg gjorde, mens jeg bodde, på Halsen.

    Du burde forresten tenke litt på hva du sier, før du sier det.

    For det er veldig uhøflig å si sånt til folk, at du ikke er interessert i historien deres, osv.

    Men men.

    Mvh.


    Erik Ribsskog










    https://www.facebook.com/groups/471474256203949/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter