Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 4. juli 2013

Mer fra Facebook-gruppen: 'Du vet du er fra Larvik når ...'









Når en kjøpte spesial i kiosken til "pent vær" i moa på torstrand
Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · 21. juni kl. 14:29




  • 44 personer liker dette.







  • Grethe Isachsen Jemterud I "gamle dager" hette den kiosken Finn (Larsen)




  • Erik Ribsskog Det kan ha vært Larsens Corner, ja.


    Noe sånt.

    Mvh.
    ...Vis mer



  • Gunnar Gundersen Finn Larsen hadde vel kiosk der DNB nå ligger? Hva sier du Kjell?





  • Erik Ribsskog Jeg husker jeg la merke til det skiltet en gang mora mi, tante Ellen, (som bodde i Sveits), og antagelig søstera mi og meg, skulle til Tollerodden vel.


    Og vi bodde i Jegersborggate.

    Men jeg lurer på om vi sykla ned den bakken som går mellom Torstrand skole og ungdomsskolen.

    Og så tok vi til høyre, når vi kom til Storgata, (blir det vel).

    Og i Storgata, så lå den nevnte kiosken, på venstre hånd, når vi sykla i retning av Tollerodden, da.

    (Hvis vi ikke gikk, da).

    Noe sånt.

    Mvh.


    Erik Ribsskog
    for noen sekunder siden · Liker










    https://www.facebook.com/groups/410957598950304/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter