Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 30. juli 2013

Mer fra Facebook









Jeg ble født på klekkeriet/saniteten bak sjukhuset.. Ekte drammenser..
Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · for 7 timer siden i nærheten avSola, Rogaland




  • 5 personer liker dette.




  • Wenche Oftedal Jeg også...





  • Gro Nielsen Dere også?!))





  • Gro Nielsen Flere?





  • Wenche Oftedal Har ikke tenkt noe særlig over det i det hele tatt, men det var kanskje ikke vanlig?





  • Gro Nielsen På den tiden var det vel kanskje vanlig ?Jeg ble født i 58.





  • Rita Helgerud Ettersom jeg er blitt fortalt(for av naturlige grunner husker jeg det ikke selv) er visst jeg også blitt født i et bygg bakom sykehuset, jeg er født i 72. Stemmer det?










  • Wenche Oftedal Jeg er født i '71, og hvis jeg husker rett så var det noe forvirring med hvor jeg skulle bli født og moren min gikk litt fram og tilbake før det ble saniteten som "vant"... hehe





  • Gro Nielsen Stakkars henne !Det var nok ikke lett!:)





  • Arve Eker I 1956 så jeg Saniteten for første gang!





  • Erik Ribsskog Der er jeg født og.


    Jeg visste ikke at det lå ved sykehuset der.

    (Det blir vel ved Åssida?).

    Min stesøster Christell Humblen jobber der nå forresten, (hvis jeg har skjønt det riktig).

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Noen sier at saniteten 'vant'.

    Men hva var alternativet liksom?

    Hvorfor dro noen dit og andre dit?

    Bare nysgjerrig.

    Har egentlig ikke bodd i Drammen.

    Bare blitt født der og gått på skole et år, (Gjerde vgs.), og jobba også det året som ekstrahjelp på CC Storkjøp, (mens jeg bodde på Bergeråsen, og hadde kommet inn på en samarbeidsavtale, mellom Vestfold og Buskerud).


    Erik Ribsskogs bilde.











    https://www.facebook.com/groups/192847840840801/

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter