Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 26. august 2013

Enda mer fra Posegodt





Gmail - FW: Advarsel








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










FW: Advarsel










Posegodt

<post@posegodt.net>




Mon, Aug 26, 2013 at 5:37 PM





To:
Tone Lund Georgsen <tone.georgsen@outlook.com>


Cc:
post@canica.no








Hei,

jeg synes at dette virker som noe degenererte greier, som det er
vanskelig å ta seriøst, siden det ikke står noe etternavn der.

Jeg regner meg selv som en ærlig og redelig person ihvertfall, så
dette blir som noe æreskrenkelse, for meg.

Hvis man kan si at det har injurierende kraft.

(Siden det skrives anonymt, må man vel si.

Og ikke virker så seriøst).

Jeg må innrømme at jeg Google-et navnet ditt, da jeg fikk den første
e-posten din.

Den største ordren min, fra før, har vært på 20 poser Glacier (Isbre) Mints.

Så jeg må innrømme at jeg våknet litt, da det stod noe om 100 poser.

Jeg så at du var i Frelsesarmeen, (hvis jeg forstod det riktig).

Du kan kanskje skrive om han Bjarte i Krigsropet.

Så kanskje noen i menighetene rundt omkring, kjenner noe til denne 'filuren'.

Jeg var forresten hos Frelsesarmeen, i Larvik, på 70-tallet, på
juleverksted, som 7-8-åring.

Vi bodde rett rundt hjørnet for Frelsesarmeen, (som lå i Karlsrogata,
overfor politistasjonen og ovenfor der Hamsun bodde, i Larvik.

Det var vel mora og/eller søstera mi, som dro meg med dit.

Jeg var med på alt mulig liksom, av aktiviteter, (unntatt korps, blant
annet), de halvannet årene jeg bodde, i Jegersborggate.

Mener å huske vagt at min søster Pia muligens spilte noe slags
kornett, eller noe.

Men har det noe å si for duren i klarinetten, om man har klar stemme?

Det høres rart ut for meg nå.

Du tuller, ikke sant?

Min søster Pia Ribsskog var nok også oftere innom dere hos
Frelsesarmeen, enn meg.

Så kanskje hu kjeder seg og har lyst til å tulle-skrive, med noen av
sine gamle majorer, i Frelsesarmeen, (før det brant ned, og flytta,
fra 'politi-bakken').

Med Posegodt-hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Du mener kor du, og ikke korps?

Eller er det jeg som blander?

Jeg har en slags stemor, ved navn Haldis Humblen, som har synget i
kor, sammen med mora til Ulf Havmo, i klassen min, (med
'tømmerstokk').

Og med musikklærer Blix, fra Svelvik ungdomsskole, som dirigent,
(heter det vel).


2013/8/26 Tone Lund Georgsen <tone.georgsen@outlook.com>:
>
>
> ________________________________
> Date: Mon, 26 Aug 2013 15:51:38 +0100
> Subject: Advarsel
> From: wporgan@gmail.com
> To: tone.georgsen@outlook.com
>
> Hei,
>
> Sender deg en beskjed her iom vi ser at du er iferd med å bestille fra
> posegodt.net.
> Vil på det sterkeste advare deg mot dette. Personen bak denne siden er en
> person som som vi har under oppsikt.
>
> Dette er en person med masse i bagasjen, som jeg ikke kan gå nærmere inn på
> i denne mailen. Vi ønsker ikke at denne personen skal få bygd seg opp en
> kapital.
>
> Ta kontakt hvis du vil ha mer utfyllende informasjon.
>
> Mvh
> Bjarte
>
>







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter