Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 27. august 2013

Enda mer om Online trakassering





Gmail - SV: Selge din bok?








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










SV: Selge din bok?










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Tue, Aug 27, 2013 at 3:10 PM





To:
Lars-Ove Hammer <larsove@haugenbok.no>


Cc:
post <post@spesialenheten.no>








Hei,

ok, politiet svarer ikke på anmeldelsene mine.

(Jeg har blitt angrepet i mange år, på nettet og andre steder, og har
sendt mange anmeldelser).

Så jeg sender det bare til Google.

Eller, jeg har sendt litt til Politiet i Bergen, for ikke så lenge siden.

Kanskje de kan etterforske phising mot meg.

(Og eventuelt identitetstyveri mot deg).

Jeg sender en kopi til dem.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Eller, den saken var hos Spesialenheten nå, så jeg, så jeg sender en
kopi til dem.


2013/8/27 Lars-Ove Hammer <larsove@haugenbok.no>:
> Dette er ikke skrevet av meg !!!
>
>
>
>
>
> Beste hilsen
> haugenbok.no
>
> Lars-Ove Hammer
> Tlf: 70 07 45 00
>
>
>
>
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 27. august 2013 15:55
> Til: lars-ove@haugenbok.no
> Kopi: firmapost@bokhandlerforeningen.no
> Emne: Fwd: Selge din bok?
>
> Hei,
>
> har du skrevet dette?
>
> Jeg er under et slags phising-angrep om dagen, virker det som, så jeg
> tenkte jeg kunne sjekke.
>
> Den e-posten virker også litt patroniserende i tonene, synes jeg, så det
> er vel helst noe tull?
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Du burde vel bruke jobb e-post også, når du skriver om dette vel?
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Lars-Ove Hammer <lars.ove.hammer@outlook.com>
> Date: 2013/8/27
> Subject: Selge din bok?
> To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>
>
>
> Hei Erik,
>
> Mitt navn er Lars-Ove Hammer, jeg jobber i en bokhandel.
> Jeg ble tipset om dine bøker, hvor mange bind er det av Min bok?
>
> Jeg har lagt merke til at du har en av de mest leste bloggene i Norge.
> Det er ikke mange bloggere som skriver bøker, jeg kunne tenkt meg å se om
> den selger i vår butikk.
> Er du åpen for å teste dette?
>
> Med vennlig hilsen
> Lars-Ove Hammer







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter