Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 26. august 2013

Jeg sendte en ny e-post til Ansa





Gmail - Klage på Hugh Baird College








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Klage på Hugh Baird College










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Mon, Aug 26, 2013 at 10:37 PM





To:
Landsleder UK <Landsleder.UK@ansa.no>


Cc:
raadgiver@ansa.no








Hei,

ja, jeg sender en kopi til dem.

Jeg sendte deg en oppdatering også, i forrige uke.

(Hvis jeg ikke husker helt feil).

Du kan kanskje sende dem den også.

Hvis ikke så kan jeg finne den seinere.

Mvh.

Erik Ribsskog


2013/8/26 Landsleder UK <Landsleder.UK@ansa.no>:
> Hei Erik,
>
> Dette er nok en sak for ANSA sentralt. Ta kontakt med ANSAs rådgivere i Oslo
> på raadgiver@ansa.no
>
> Håper det ordner seg!
>
> Best regards / Vennlig hilsen,
>
> Hans Jørgen Pettersson
> Head of ANSA UK / Landsleder ANSA UK
> Tlf NO:  +47 918 20 004
> Tlf UK:  +44 742 86 52 367
>
> ANSA - Association of Norwegian Studnets Abroad
>
>
> On Aug 23, 2013, at 7:36 PM, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
>
> Hei,
>
> jeg skal studere deltid, dette studieåret.
>
> Og jeg meldte meg på et kurs, hos Hugh Baird College.
>
> Etter å ha blitt rådet dette, av Pamella Woods, fra NCS.
>
> Og da jeg registrerte meg, på det online-skjemaet, på deres nettsted.
>
> Så stod det at jeg ville få et brev angående et intervju.
>
> Det fikk jeg ikke, men de ringte meg for to dager siden, (ei som het
> Charlotte), og sa at jeg måtte gå dit i dag, for 'enrollment'.
>
> Men jeg måtte også ha intervju der, i dag.
>
> Så det ble alt for mye på en gang.
>
> Og han som het Mark, (som egentlig skulle ordne enrollment, var ikke
> der), og en ved navn Russell Aitken dro rundt på meg der.
>
> Men jeg burde ha fått et brev, mener jeg, og ikke bare en telefon.
>
> Han Aitken klappa meg på ryggen og, etter alt surret, og det likte jeg ikke.
>
> For det ser jeg på som patronisering.
>
> Så det likte jeg ikke.
>
> Så dette ville jeg klage på.
>
> Erik Ribsskog
>
>







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter