Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 15. august 2013

Jeg sendte en ny e-post til Brunlanes frikirke





Gmail - To prestebarn fra Larvik








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










To prestebarn fra Larvik










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Aug 15, 2013 at 10:50 PM





To:
tanggaa@online.no, arnehers@online.no, hilde.gusland@bluezone.no


Cc:
Ane Gunhild Anthonisen Sveen <anegunhild@stavernfrikirke.no>








Hei,

jeg sendte denne til de eldste, (pluss pastor), som står nevnt på
denne nettsiden:

http://www.brunlanes-frikirke.no/

For det er visst noe galt med deres vanlige e-post-adresse, virker det som.

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@googlemail.com>
Date: 2013/8/15
Subject: Delivery Status Notification (Delay)
To: eribsskog@gmail.com


This is an automatically generated Delivery Status Notification

THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

Delivery to the following recipient has been delayed:

     brunlanes.frikirke@c2i.net

Message will be retried for 1 more day(s)

Technical details of temporary failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the
server for the recipient domain c2i.net by mailgw.swip.net.
[212.247.156.1].

The error that the other server returned was:
452 brunlanes.frikirke@c2i.net mail receiving disabled

----- Original message -----

DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;
        d=gmail.com; s=20120113;
        h=mime-version:in-reply-to:references:date:message-id:subject:from:to
         :cc:content-type;
        bh=HNwJ1tugR2+1WOLU25Yw+q3NOIZw1lkrXb2ajLRlwMU=;
        b=rPZ/a/j3DlTBWMtE0lXmPblqvB2XCXeXsjZ3X0bq6ea91APrLluT3KYuObd30fvRng
         kwzy966E1iOwus6OA6KjfaEYi1PxO9rDpSJrH4IQlZ/GaMWsEryzIiELD2gBeLQETqls
         /FE2ovOQI40Nndbwq2K57N3X+u20sdcFyattJ7CTzqsOyySUrUsJpD+d5wyWeN5ZJHzS
         cAIWNEuF/xcU1PEwpQAaAy/Dxa5voQrsaAL+Pugn7aB4QqKktCkzlTI6wcKWJyIHxbNi
         ci6goZDrIjDGV9LD6D7KS4+ts2sSYuUrS9WpO3tmqUuuyM8FTXZ4Q0cRCQYuAb0zCCW6
         wXBg==
MIME-Version: 1.0
X-Received: by 10.66.192.132 with SMTP id hg4mr3595671pac.84.1376386400704;
 Tue, 13 Aug 2013 02:33:20 -0700 (PDT)
Received: by 10.70.103.33 with HTTP; Tue, 13 Aug 2013 02:33:20 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <CAAYFXMSU=QNEf6Y87e6NTnrEif7BqUxXdTyAj-+MtwK_MX--Rw@mail.gmail.com>
References: <CAGtfns7DX-B+4rTKXB8vrjc4-a2F9SmM4J6WpzmeELB4oBWLXA@mail.gmail.com>
        <CAAYFXMSU=QNEf6Y87e6NTnrEif7BqUxXdTyAj-+MtwK_MX--Rw@mail.gmail.com>
Date: Tue, 13 Aug 2013 10:33:20 +0100
Message-ID: <CAGtfns7r=LT74gNqQ_UkcQSDATvRAo=REOkJQVLThXECrbz1AQ@mail.gmail.com>
Subject: Re: To prestebarn fra Larvik
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
To: Ane Gunhild Anthonisen Sveen <anegunhild@stavernfrikirke.no>
Cc: brunlanes.frikirke@c2i.net
Content-Type: multipart/alternative; boundary=047d7bdc93ca7cea2604e3d0ee97

Hei,

kanskje du kan spørre menigheten da vet du.

Jeg skjønner jo det at dere har en menighet med sikkert noen gamle travere
fra den tidligere frikirken i Larvik også.

Og Furfjord svarer du heller ikke om.

Han er jo i kirken deres nå står det på nettsidene deres.

Jeg har en kusine som heter Heidi Olsen fra Son, som sier at hun er en
bimbo.

Men ærlig talt, hu svarer da ikke på e-postene for en frikirke.

(Såvidt jeg vet ihvertfall).

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender kopi til frikirken i Brunlanes.

Kanskje disse vet mer om dette.

De har visst folk som de kaller 'eldste'.

Kanskje en av frikirkene i Larvik kommune, har noen eldste som kjenner
historia til den nå nedlagte frikirken i hovedbyen?


2013/8/13 Ane Gunhild Anthonisen Sveen <anegunhild@stavernfrikirke.no>

> Hei!
> Vi har mottatt eposten fra deg, angående opplysninger om din oppvekst i
> Larvik. Dessverre har jeg ikke mulighet til å hjelpe deg med dette, da jeg
> ikke har opplysninger om de personene du nevner.
> Jeg ønsker deg lykke til videre!
> Ane G. Sveen, Stavern frikirke.
>
>
> 31. juli 2013 kl. 21:48 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
>
> Hei,
>>
>> jeg bodde hos mora mi, (Karen Ribsskog), i Jegersborggate, i Larvik, på
>> slutten av 70-tallet.
>>
>> En gang, så 'fant' søstera mi Pia, Frode Kølner, (fra Trygves gate), og
>> meg, to prestebarn, på vår alder, (jeg er født i 1970), på den andre siden
>> av Nansetgata.
>>
>> Jeg har ikke noe kontakt med søstera mi og Kølner for tiden, men jeg fant
>> noen skriverer på Origo-gruppen 'Larvik i nær fortid', om at Larvik
>> frikirke lå i 'Lia'.
>>
>> Og jeg lurer på om det må ha vært sønnen og datteren, (ei langt mørkt
>> hår), til frikirke-presten.
>>
>> De bodde i etasjen under kirken, sa de.
>>
>> (Noe sånt).
>>
>> Og de satt på bak på syklene våre, bort til Arvesen-gården, hvor Frode
>> Kølner, Pia og meg pleide å leke, med masse andre under, (som bodde rundt
>> sykehuset).
>>

----- Message truncated -----







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter