Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 15. august 2013

Jeg sendte en ny e-post til Tesco





Gmail - Tesco








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Tesco










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Aug 15, 2013 at 1:21 PM





To:
Executive Response <ceo.customerservice@tesco.co.uk>


Cc:
customerservice@sainsburys.co.uk








spoofing


On Thu, Aug 15, 2013 at 10:49 AM, <ceo.customerservice@tesco.co.uk> wrote:



Dear Mr Ribsskog

Please be aware that due to the nature of your email, we will no longer be entering into any further correspondence with you.

Regards

Dawn Clark
Executive Response Team Leader.

Tesco Logo

.................. Original Message ..................

To: ceo.customerservice@tesco.co.uk
From: eribsskog@gmail.com
Received: 15/08/2013


Subject: Update/Fwd: New complaint/Fwd: Email to the Chief Executive's Office

Hi,

Just something more I thought about after reading your e-mail from yesterday.

One of the guys working there (in this store) looked very gay. Homos should not have public jobs like this, I think.

It makes me want to vomit when I think where his hands and mouth have been. Homos should be torched on a fire.

If we were supposed to pound each other in the ass all day long I'm sure god would have made some natural lube.

This seems strange to me.

Also, there are many niggers who seem to work for Tesco in this store, and some other guy looked like a jew.

And I've worked in retail for many years, and haven't seen workers acting like that in the shops I've worked in.

I think that Tesco should do things properly and not hire people that makes me sick just looking at. So I think enough 'strange stuff' is going on, at the Tesco store.

(Something like this).

Why haven't there been sent information about this, I'm wondering a bit here.

Since I sent you an e-mail yesterday, I mean.

I thought I could try to send an update today as well.

Best regards,

Erik Ribsskog


This is a confidential email. Tesco may monitor and record all emails. The views expressed in this email are those of the sender and not Tesco.

Tesco Stores Limited
Company Number: 519500
Registered in England
Registered Office: Tesco House, Delamare Road, Cheshunt, Hertfordshire EN8 9SL
VAT Registration Number: GB 220 4302 31











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter