Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 23. august 2013

Mer fra England

I dag så har jeg vært på et college som heter Hugh Baird college, i Bootle, og blitt 'enrolled'.

Jeg skal studere deltid, og ta et kurs som heter CAD.

(Computer Aided Design).

Men jeg tror at noe var feil.

For jeg skulle egentlig ha fått et brev, om et intervju.

(Stod det, på nettstedet deres, da jeg søkte, på et online skjema, på det nettstedet).

Men jeg fikk ikke noe brev, om noe intervju.

Men jeg fikk en telefon, (fra ei som sa hu het Charlotte), for et par dager siden, om at jeg måtte dra dit i dag, for 'enrollment'.

Så jeg måtte ha både intervju og enrollment, på den samme dagen da, virka det som.

(Og jeg var der litt seint og.

For jeg var der cirka klokken 15, og de stengte klokken 16).

Jeg måtte prate med noen på ingeniør-fakultetet, (heter det vel).

Og Mark var ikke der, så en som het Russell Aitken måtte hjelpe meg.

Og det ble mye surr da, siden jeg ikke hadde vært på intervju.

Og siden jeg er arbeidsledig.

For dette er bare et deltids-studie.

Og jeg er fortsatt arbeidssøker.

Og fortsatt deltids selvstendig næringsdrivende, (med nettbutikken min og bøkene mine, på Amazon).

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Når det gjelder Posegodt, så har jeg tidligere skrevet det, at jeg har tenkt å ha Taveners Eclairs, som månedens vare.

Men den klarte jeg ikke å finne, på den butikken, hvor jeg har pleid å kjøpe den.

Men jeg fant noe som het Riesen.

Så jeg skal prøve å få lagt inn den, på nettbutikken, til helgen, da.

Som månedens vare for august, liksom.

(Siden jeg synes at det er litt lite med kun et slag karameller.

Nemlig Cadbury Eclairs, da).

Så sånn er det.

Neste månedens vare blir forresten Everton Mints, hvis alt går etter planen.

Og Bassett's Allsorts, i oktober.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Jeg var innom shopping-senteret the Strand, etter at jeg var på enrollment, i dag.

Og på Tesco Metro-butikken der.

Så var det også utsoldt for de pizzaene til 60 pence, forresten.

Så det er ikke bare min lokale Tesco Metro, (Tesco Walton), som tuller/sliter.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:

kvittering college

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter