Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 26. august 2013

Enda mer fra Posegodt

Jeg driver jo Posegodt på fritiden.

Så en ny vare i måneden, det er passe, synes jeg.

For september, så har jeg planlagt å begynne med Bassett's Everton Mints.

I okotober så blir det Bassett's Allsorts.

I november så tenkte jeg å begynne med Taveners Blackcurrant & Liqorice-drops igjen.

(Den tok jeg bort ifjor, (var det vel), siden jeg ikke var helt fornøyd, med bildet).

Og Werther's Original, i desember, (hadde jeg tenkt).

Og jeg får prøve å ha en ny vare, i måneden, for 2014 og.

(Ihvertfall for første halvdel, av 2014.

Hvis jeg klarer å få til det).

Det finnes flere Skittles-slag, som jeg ikke har tatt med ennå, (for eksempel).

Gelebønner finnes det ikke så mange slag av.

Og det slaget jeg selger, er importert, fra USA.

Så de blir kanskje litt dyrere, enn de andre varene, som er produsert, i Europa.

(Per gram).

Så det er mulig at jeg kutter ut de gelebønnene.

Siden folk er nesten litt hysteriske, (må man vel si), på debattforum, (og lignende), når det gjelder prisnivået, til Posegodt.

(Og det ser også litt dumt ut, å bare ha et slag gelebønner, synes jeg.

For da ser det tomt ut, liksom som i en butikk fra Øst-Europa, (før jernteppet falt), eller noe lignende, kan man vel kanskje si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Hvis jeg bare har varer som er produsert, i Europa.

Så blir jo nettbutikken mer spesialisert.

(Som Enterprising Merseyside sa på et slags seminar, at var en god ide, da.

For vellykkede virksomheter var ofte spesielle da, sa de).

Selv om Posegodt jo er spesiell, fra før.

Den sender godteri, i posten, fra Storbritannia.

Og den selger bare posegodt.

Men da blir den enda mer spesiell, hvis den bare selger europeisk-produsert posegodt, da.

Men vi får se hva jeg bestemmer meg for.

Vi får se.

PS 2.

Så det konseptet jeg styrer mot nå.

Det er å selge europeisk-produsert posegodt, (merkevarer av god kvalitet), i pakninger som er større enn de små 'fun-size' forpakningene.

(Som jeg kjøper inn, fra kjente forhandlere, her i England).

Det tror jeg er et bra konsept.

Så vi får se om jeg får til det.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter