Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 20. august 2013

Noen sendte en tulle e-post i mitt navn til Tesco





Gmail - TES4046381NI: Re your recent enquiry








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










TES4046381NI: Re your recent enquiry










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Tue, Aug 20, 2013 at 8:48 AM





To:
Tesco Customer Service <customer.service@tesco.co.uk>


Cc:
customerservice@sainsburys.co.uk








spoofing


On Tue, Aug 20, 2013 at 7:49 AM, <customer.service@tesco.co.uk> wrote:



Dear Erik

Thank you for your email. My name is Kieran and I will be responding to you today.

I am sorry to hear we did not have the cheap pizza today.

Please let me assure you, your comment has been noted and will continue to try and provide an excellent service our customers expect.

Once again, please accept my apologies and if there is anything else I can help you with, do not hesitate to contact me.

Kind regards

Kieran Williams
Tesco Customer Service

Tesco Logo

.................. Original Message ..................

To: customer.service@tesco.co.uk
From: Eribsskog@gmail.com
Received: 19/08/2013


Subject: Tesco Customer Service Enquiry Call Form

Location: undefined
Title: Ms
First Name: Erik
Surname: Ribsskog
Phone: 02345544425
Mobile: 07766355366
Email: Eribsskog@gmail.com
Address: undefined
Address line 2: undefined
Post Code: undefined
Town/City: undefined
Option: Other

Wish a reply: yes
Additional Information: Hello, sainsburys is run by sandniggers, is tesco run by faggots?!


You didn't have the cheap pizza today.


This is a confidential email. Tesco may monitor and record all emails. The views expressed in this email are those of the sender and not Tesco.

Tesco Stores Limited
Company Number: 519500
Registered in England
Registered Office: Tesco House, Delamare Road, Cheshunt, Hertfordshire EN8 9SL
VAT Registration Number: GB 220 4302 31











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter