Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 29. september 2013

Allerede 2. oktober 2004, så fikk jeg meg Gmail-konto. Og da satt jeg på rommet mitt, på the Forge, husker jeg, og leste, på VGD, (om noen som delte ut Gmail-kontoer der), og fikk tilsendt en invitasjon, for å få Gmail, da

Gmail - Gmail is different. Here's what you need to know.
Gmail
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>

Gmail is different. Here's what you need to know.


Gmail Team
<gmail-noreply@google.com>
Sat, Oct 2, 2004 at 7:31 PM
To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
First off, welcome. And thanks
for agreeing to help us test Gmail. By now you probably know the key ways in
which Gmail differs from traditional webmail services. Searching instead of
filing. A free gigabyte of storage. Messages displayed in context as conversations.
So what else is new?
Gmail has many other special features that will become apparent as you use
your account. To help you get started, we encourage you to visit our
Help Center, there you can browse
frequently asked questions, read our
or contact the Gmail User Support Team. You'll also find information in the Help
Center on such topics as:




  • Importing your contacts
    from Yahoo! Mail, Outlook, and others to Gmail




  • Using address auto-complete




  • Setting up filters for incoming mail




  • Using advanced search options
  • You may also have noticed some text ads or related links to the right of this
    message. They're placed there in the same way that ads are placed alongside
    Google search results and, through our AdSense program, on content pages across
    the web. The matching of ads to content in your Gmail messages is performed
    entirely by computers; never by people. Because the ads and links are matched
    to information that is of interest to you, we hope you'll find them relevant
    and useful.
    We're working hard during our limited test to improve Gmail and make it the best
    webmail service around. Thanks for taking the plunge with us. We hope you'll
    enjoy Google's approach to email.

    Thanks,
    The Gmail Team
    P.S. You can sign in to your account any time by visiting
    http://gmail.google.com

    PS.

    Eller, det var noen dager før jeg flytta, til Sunderland, at jeg fikk meg Gmail-konto.

    Men jeg ventet vel med å akseptere invitasjonen, til jeg hadde internett, på the Forge, da.

    Noe sånt.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    like før jeg flytta til sunderland at fikk gmail

    http://vgd.no/forbruker/data-og-internett/tema/687737/tittel/har-en-gmail-invite-til-deg/innlegg/8322828#post8322828

    PS 3.

    Men jeg var litt opptatt, av å beskytte identiteten min, på nett.

    (Sikkert fordi at jeg hadde overhørt det, at jeg var forfulgt, av 'mafian', året før).

    Så jeg opprettet en egen e-post-adresse, da.

    (Nemlig efcnsno@hotmail.com).

    For å få tilsendt en eventuell Gmail-invitasjon til, da.

    (Noe sånt).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter