Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 11. september 2013

Det her er vel noen medkonfirmanter, av Christell og Pia. Jeg vet ikke hvorfor de ikke var på bildet. Jeg var ikke i kirken, da Christell og Pia ble konfirmert. Jeg var bare i middagsselskapet, på Snippen

klassen til pia og christell

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=541660229240346&set=pcb.433673773416776&type=3&theater

PS.

De jeg kjenner igjen, fra dette bildet, (siden Berger/Bergeråsen er et lite sted, må man vel si).

Det er foran fra høyre: Hans Martin Fallan, Anne Uglum, Turid Sand, hm.

Bakerst fra høyre: Jan Stadheim, hm, Annika Horten, Vigdis Tysnes, hm.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg lurte først på om Annika Horten var hu som satt foran til venstre.

(Med lyst hår).

Men jeg synes at hu virker for tynn, til å være Annika.

Så jeg tror at Annika Horten er hu med hatten, midt på bildet, på den bakerste raden.

Men jeg er ikke hundre prosent sikker.

Det kan være at jeg har bommet, på en eller to der.

For dette må vel ha vært våren 1987, (mens jeg gikk det første året, på Sande videregående), hvis jeg ikke tar helt feil.

Så det er jo snart 30 år siden, (for å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Hu nummer to fra høyre, på den bakerste raden.

(Hu med brillene).

Det er muligens hu, som sa fra til søstera mi Pia.

Om at hu hadde sett det, (da hu gikk i sjuende klasse vel).

At Ditlev Castellan hadde kryna meg, mens vi venta på bussen, hjem fra Svelvik ungdomsskole.

(Hvis ikke det var ei som het Jane, da.

Hm).

PS 4.

Hu bakerst til venstre.

Hu bodde mellom butikken på Sand og 'Ågot-huset'.

Og hu stirra flørtende på meg, en gang som hu stod i oppkjørselen foran huset deres, (da jeg gikk forbi, på vei hjem til Bergeråsen), husker jeg.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Hu med hatten, hu er vel kanskje litt eldre enn de andre.

Så kanskje hu var konfirmasjons-lærerinna, (eller noe).

Isåfall så er det vel Annika Horten, som sitter helt til venstre, foran på bildet.

Hm.

PS 6.

Eller, hu med hatten ligner sånn på Annika Horten, (synes jeg), så det må vel være henne.

Jeg kjenner igjen alle, (på bildet), unntatt hu foran til venstre, (må jeg vel si).

(Med litt forbehold.

Siden dette er så lenge siden).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Eller, hu med hatten kler seg vel for gammeldags, til å være Annika Horten.

Så det er mulig at Annika Horten er hu foran til venstre.

Hm.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter