Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 29. september 2013

Enda mer fra 2005





Gmail - svar








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










svar










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Wed, May 18, 2005 at 12:27 PM





Reply-To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


To:
Magne Winnem <magne@winnem.no>








Hei Magne,

sorry at jeg er sen med a svare. Har ikke egen inett linje her.

Ja, bruker kanskje hotmail mere, men bruker denne mail adr også
spes. hvis det er store vedlegg osv.

Høres kult ut å bli med ut å seile en dag, men er ikke i Oslo nå,
bor ute på landet, hos onkelen min nede i larvik for tiden. Men kanskje
jeg kan få sitte på med onkelen min en gang han skal innover til oslo,
hvis jeg ikke kjøper meg bil selv da.

Driver å hjelper onkelen min med skogsarbeid på eiendommen osv, det er ganske
digg å jobbe ute nå når det er ganske bra vær.

Men jeg har tenkt å gjøre ferdig final year prosjektet mitt fra
sunderland, men jeg
klarte å ikke ta med meg jbuilder fra sland, og jeg har ikke bredbånd
her, så jeg
skulle trengt å fått tak i en versjon av det.

Hvis du har tid en dag, gidder du se om du klarer å finne det på
nettet? Det hadde
vært dritkult i såfall!

Håper ting går bra ellers, og sorry jeg er treg å svare, skal skjerpe
meg. Prates!

Erik


On 5/10/05, Magne Winnem <magne@winnem.no> wrote:
>
>
> Hei
>
> Ok, jeg skal ikke si noe. Har kun sagt det til Elin.
>
> Er det denne e-mail adressen du bruker mest?
>
> Har du lyst å være med på seilbåten en dag?
>
> Mvh
> Magne
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 10. mai 2005 12:07
> Til: Magne Winnem
> Emne: Re: Emailing: CRW_2499_RJ.JPG, CRW_2491_RJ.JPG
>
> Hei,
>
> det er lang historie som vanlig.
>
> Men jeg burde egentlig ikke ha sagt til noen at jeg er tilbake i
> Norge, fordi jeg har klart å få noen folk etter meg i oslo osv,
> (selv om jeg ikke har gjort noe galt).
>
> Så jeg kan fortelle mer senere hvis du er int.
>
> Det er helt på tryne hele greia.
>
> Så kult hvis du ikke sier til noen at jeg er tilbake.
>
> Jeg vet det høres teit ut, men det har bare blitt sånn, kan eventuelt
> fortelle mer senere.
>
> Erik
>
> On 4/28/05, Magne Winnem <magne@winnem.no> wrote:
> > Hei
> >
> > Jeg har ikke fått napp enda, men regner med å få jobb før sommerferien.
> Skal
> > i jobbintervju neste uke.
> >
> > Er du jobbsøker eller skal du avslutte studier?
> >
> > Kult hvis du har tid til å stikke innom en dag. Selv om du ikke har bil
> > lengre, så bor jeg jo rett ved toget. Stort sett er jeg alene hjemme på
> > dagtid.
> >
> > Mvh
> > Magne
> >
> > -----Opprinnelig melding-----
> > Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> > Sendt: 26. april 2005 20:26
> > Til: Magne Winnem
> > Emne: Re: Emailing: CRW_2499_RJ.JPG, CRW_2491_RJ.JPG
> >
> > Hei Magne,
> >
> > Bra å høre at du hadde en fin ferie.
> >
> > Hvordan går det med jobbsøkingen osv?
> >
> > Er tilbake i Norge igjen nå faktisk, lang historie det og (som vanlig).
> >
> > Håper alt går bra ellers også.
> >
> > Prates
> >
> > Erik
> >
> > On 4/18/05, Magne Winnem <magne@winnem.no> wrote:
> > >
> > > Hei
> > >
> > > Litt sent, men her kommer i hvert fall noen bilder av barna fra
> > påskeferien
> > > vi hadde sammen med Eivind m/fam i Nesbyen. Kjempe tur!
> > >
> > > MvH
> > > Magne
> > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter