Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 11. september 2013

Har ikke noen sønn som spiller ishockey i Amerika og Russland

Da PC-en min var reparasjon, så tenkte jeg på det.

At det finnes kanskje noen innvandrer-jenter, på Holmlia, som tror det, at jeg har en sønn, som spiller ishockey, i Amerika og Russland.

(Nemlig Mats Zuccarello-Aasen).

Men det var bare Hava Özgyr, (fra Rimi Bjørndal), som trodde at jeg hadde en 'sånn', (eller en 'son'), i 1997 eller 1998, en gang.

Da Glenn Hesler var innom, (på Rimi Bjørndal), med noen penger, som jeg fikk låne, av han.

(Og som vi hadde avtalt om, på irc, dagen før, vel.

At han skulle stikke innom med, til meg, på jobben).

Hava Özgyr trodde kanskje at Turid Sand fra Sand og meg.

Hadde fått en sønn, da jeg var 18-19 og hu var 16-17.

(I 1988 eller 1989, en gang).

Også hadde han 'sånnen' tatt bussen inn til Drammen, (fra Sand/Berger), aleine.

I 1998, da han var sånn 9-10 år gammel.

Også hadde han tatt toget inn til Oslo.

Og så T-bane/buss, til Bjørndal, (hvor jeg jobba).

For å gi meg noen penger, som mora til Turid Sand skyldte meg.

For noe jordbærplukking, på midten av 80-tallet.

(For jeg er ikke sikker på om jeg fikk lønnen min.

For den siste sommeren, som jeg plukka jordbær.

Sommeren 1986, (var det vel).

Da jeg liksom måtte være støttekontakt, for min fetter Ove, fra Son.

Og holde han med selskap, mens han plukka jordbær, (uti åkeren der), da).

Men det var ikke sånn.

Som hu Hava Özgyr vel antagelig trodde.

(Noe jeg har skjønt nå nylig.

Etter at jeg har begynt å skrive memoarer.

For hu Hava Özgyr, hu prata ikke så bra norsk, da.

Så jeg misforstod henne kanskje litt, (tror jeg).

Da hu spurte meg, om: 'Har du en sånn?'.

Noe sånt).

Glenn Hesler.

(Som egentlig var kameraten til min adoptivtremenning Øystein Andersen.

Som adoptivforeldra til er fra Sand/Berger).

Han er ikke 'sånnen' min.

Men han er en slags alv, (eller noe lignende), da.

(Må man vel kanskje si).

Som er på min alder.

(Han er vel født i 1971, tror jeg.

Så han er vel cirka et år yngre enn meg, da.

Noe sånt).

Men som ikke har skikkelig skjeggvekst, (for eksempel), av en eller annen grunn.

(Husker jeg at søstera mi Pia gjorde et poeng av.

Da Glenn Hesler, Pia og meg.

Bodde på Ungbo, i Skansen Terrasse 23.

På midten av 90-tallet.

Som jeg har skrevet om, i Min Bok 4).

Glenn Hesler var i en moped-ulykke, som tenåring.

(Like ved Olavsgaard hotell der, i Skjetten).

Så han har kanskje sluttet å vokse, etter den ulykken.

Det er mulig.

Hvem vet.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter