Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 29. september 2013

Jeg pleide å bruke Hotmail, før jeg fikk Gmail. Men etter at jeg flykta, til England, for andre gang, (må det vel ha vært), i 2005, så ble e-postene, på den Hotmail-kontoen sletta, pga. inaktivitet, (siden jeg ikke ville bruke min e-postadresse, på Taru sin PC, i Mandeville St., må det vel ha vært. Noe sånt). Og jeg hadde CV-en min, på Gmail, da jeg flytta, til Liverpool, (sommeren 2005), så da begynte jeg vel automatisk, å bruke Gmail, (istedet for Hotmail), fra internett-cafeer, (og på jobb osv.). Noe sånt





Gmail - RE: Test







Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>









RE: Test









Erik Ribsskog

<eribsskog@hotmail.com>




Sun, Oct 10, 2004 at 11:26 PM




To:
eribsskog@gmail.com






Den er grei


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Reply-To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
To: eribsskog@hotmail.com
Subject: Test
Date: Sun, 10 Oct 2004 23:26:00 +0100

Bare tester Gmail



_________________________________________________________________
MSN Hotmail http://www.hotmail.com Med markedets beste SPAM-filter. Gratis!









PS.

Jeg så nå det.

At Magne Winnem skrev, i en e-post, fra august 2005.

At han fikk retur, fra Hotmail-kontoen min.

Så den ble da kanskje ikke sletta, pga. inaktivitet likevel.

Tenker jeg nå.

(For jeg må vel ha brukt den Hotmail-kontoen, da jeg bodde i Kvelde, fra påsken 2005 til juli 2005.

Hm).

Kanskje noen sletta den Hotmail-kontoen, fra den laptopen, på Løvås gård (som jeg noen ganger brukte, selv om de ikke hadde bredbånd der), etter at jeg flykta derfra, på 35 års-dagen min, sommeren 2005.

Men det tørr jeg ikke å si sikkert.

Det kan være at den e-post-kontoen, ble sletta, på grunn av inaktivitet også.

Hvem vet.

Hm.

Jeg husker ikke helt nå, hvor mye jeg brukte, den Hotmail-kontoen, våren og sommeren 2005, hvis jeg skal være ærlig.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter