Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 26. september 2013

Jeg sendte en klage til Farmfoods





Gmail - Update/Fwd: Complaint








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Update/Fwd: Complaint










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Sep 26, 2013 at 4:42 PM





To:
customerservices@farmfoods.co.uk








Hi again,

also some of the chicken-steaks, (the ones who are 3 for £2), seemed
to have been thawned and then frozen again.

Also the deaf customer was also almost blind, it seemed.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Thu, Sep 26, 2013 at 4:39 PM
Subject: Complaint
To: customerservices@farmfoods.co.uk


Hi,

I was at your shop in Rice Lane, in Liverpool, today.

An old, deaf guy, was in front of me, in the queue.

The Cashier, (Megan, it says on the receipt), didn't run after the old
guy when he forgot his milk.

I had to run after him.

Also, a brunette Farmfoods-woman didn't open another till when the
deaf guy was there.

I explained I'd worked in a hyper-market, so I was used to run after
customers that forgot stuff.

But Megan didn't thank me.

Why do the customers have to run after people who forget stuff in your
shops, I was wondering?

Why does your staff stand and look on the queue behind old and deaf
guys, (like the guy who forgot the milk seemed to be)?

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter