Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 16. september 2013

Noen mobber meg og sier at jeg har funnet på Rimi Gullårer. Men Rimi Langhus fikk mye penger, til å bruke, på sosiale aktiviteter, siden jeg vant Rimi Gullårer, (som butikksjef). Så dette burde være kjent, mener jeg

mobber meg rimi gullårer oppdiktet

is.gd/gullcons

PS.

Bedriftsfotball-laget, til Rimi Langhus, de dro til Kristiansand, og vant en fotball-turnering der, etter at jeg slutta.

Det er mulig at det var det, som disse pengene, gikk til.

Det var assisterende butikksjef Sølvi Berget, som ga meg brevet, hvor det stod, at jeg hadde vunnet, Rimi Gullårer.

Så hu burde huske dette.

Sølvi Berget tok også opp dette, i 2002, (eller om det var 2003), og spurte om de kunne bruke de pengene.

Dette var mens jeg studerte, men jeg jobba på Rimi Langhus, på en varetelling, må det vel ha vært.

Jeg spurte distriktsjef Anne-Katrine Skodvin, om de pengene, (for Sølvi Berget).

Skodvin misforstod, og trodde at jeg mente at jeg ville ha pengene selv.

Men jeg skulle bare spørre Skodvin, fra Sølvi Berget, om Rimi Langhus kunne bruke de pengene.

(Jeg hadde jo tatt et opp et forbrukslån, (på cirka 60.000 vel), hos DNB Aker Brygge, like etter at jeg begynte å studere.

Så jeg trengte ikke disse 30-40.000, som var til sosiale formål, siden jeg vant Rimi Gullårer, i 2001, da.

Jeg skjønte at de pengene var ment for butikkens ansatte.

Selv om jeg kanskje ikke skjønte, hvorfor jeg som butikksjef kun fikk en Rimi metall-penn og et pent brev, fra Rimi-Hagen.

Jeg fikk ikke noe penger, som butikksjef.

Men det var vel meningen, at jeg som butikksjef, skulle være med å bruke, disse cirka 35.000 kronene, (eller hva det var), som var til hele butikken, da.

Og vanligvis, så fikk vi bare 500 kroner, per ansatt, å bruke på sosiale formål, hvert år.

Så dette året, (som var 2002, men da var jeg sykmeldt i flere måneder, på begynnelsen av året, så bruken av pengene, ble lagt på is, og gikk i glemmeboka, for jeg slutta like etter at jeg var tilbake igjen, fra sykmelding, nemlig sommeren 2002).

Så fikk butikken mye mer penger, å bruke, på sosiale ting, da.

Kanskje så mye som et par tusen kroner, per ansatt.

Noe sånt.

Men hva pengene ble brukt til, det vet jeg ikke.

Jeg ble ikke invitert, av Rimi Langhus, til å være med, å bruke dem.

Enda det var jeg som hadde vunnet dem, (som butikksjef da), for å si det sånn.

Magne Winnem er ganske god på sånne ting, tror jeg.

Så han hadde kanskje fått Anne-Katrine Skodvin, til å gi han de pengene.

(Hvis han hadde vunnet Rimi Gullårer, og så blitt sykmeldt, og sluttet like etter han kom tilbake, fra sykmelding).

Men jeg var ikke like god på paragrafer og sånn, som Magne Winnem.

Så noe sånne 'tryllekunster', det klarte ikke jeg å få til, da.

Og da hadde vel også butikkens ansatte blitt litt sure, tror jeg.

Men jeg fikk en brev, fra Rimi-Hagen ihvertfall, da.

Hvor det stod at jeg var en god leder, osv.

Selv om det var slitt hull, (i bretten), på det brevet, (da jeg fikk det av Sølvi Berget, som pleide å åpne posten, på Rimi Langhus), husker jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Brevet som jeg fikk, (fra Rimi-Hagen), da jeg vant, Rimi Gullårer, det lå igjen, på gården Løvås, da jeg flykta til England, i 2005.

Jeg fikk også en metall Rimi-penn, (i samme konvolutt, som brevet), og den ligger sammen med tingene mine, hos City Self-Storage.

Jeg leste også om at jeg vant Rimi Gullårer, på intranettet, til Rimi, (mener jeg at det var).

(Hvis det ikke var før intranett begynte.

Da står det i ukes-publikasjonen 'Rimi-Nytt').

Så alle som kjenner en Rimi-butikksjef, kan egentlig sjekke dette, på Rimi sitt intranett/Rimi-Nytt.

(Dette var på slutten av år 2001, vel).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

sølvi berger pokal

https://www.facebook.com/groups/5368852887/

PS 3.

Irene Ottesen, (som var butikksjef på Rimi Bjørndal, på den tida, som jeg vant Rimi Gullårer).

Hu gratulerte meg, med å ha vunnet.

Og sa at det var artig, at for en gangs skyld, så var det en liten butikk, som vant gullårene.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Jeg har et tracking-cookie-program, som heter StatCounter, på bloggen, og der kan jeg se, hvilke nettsteder, som sender trafikk, til johncons-blogg:

gullcons statcounter

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter