Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 24. oktober 2013

Enda mer fra Facebook


  • NYLIGE INNLEGG








  • Erik Ribsskog


    Husker at mora mi, mormora mi, (Ingeborg Ribsskog), søstera mi og meg, skulle gå i videobutikken, i Stavern sentrum, på 80-tallet, og leie film og movieboks.

    (Vi var på sommerferiebesøk, hos bestemor Ingeborg, på midten av 80-tallet).

    Jeg hadde leiet movieboks sommeren før, (var det vel)....Vis mer


    Liker ·  · Ikke følg innlegget lenger · i går kl. 19:08










    • 4 personer liker dette.














    • Stein Høibø Husker mormoren din godt. Bodde i H. Wildenveysgt. Kunstnersjel og strålende humør. Venn av mutter'n var hun også.

      for 23 timer siden via mobil · Liker
















    • Erik Ribsskog Hei,

      ja, mormora mi sa en gang at vi var en kunstnerfamiilie, og da ble jeg litt overrasket, husker jeg, siden jeg jo jobba som butikkleder, på den tida, (og har studert data).
      ...Vis mer


      for 22 timer siden · Redigert · Liker
















    • Knut Ivar Haugen Hei. jeg husker veldig godt din mormor. jeg bodde (som liten)/ bor nå selv i 43d. Jeg husker henne som en veldig livlig dame. Hun elsket og male og viste stadig frem sine malerier.

      for ca. en time siden via mobil · Liker
















    • Erik Ribsskog Ok, 

      malingen var noe hun begynte med etter at bestefar Johannes døde, (på midten av 80-tallet), tror jeg.
      ...Vis mer








      Anker Heegaard - Wikipedia, den frie encyklopædi
      da.wikipedia.org


      Steffen Peder Anker Heegaard[1](29. juli1815 i København – 19. december1893) var...Vis mer








      for 31 minutter siden · Redigert · Liker · Fjern forhåndsvisning
















    • Dag Høibø Erik: Nå har administrator (Geir Stolpestad) flere ganger oppfordret til å respektere at dette ikke er en side hvor man legger ut arvestrider, intetsigende statuser og annet som er eksklusivt for noen få. Ditt innlegg (rett før dette) viser at du enten ikke har fått det med deg, eller at du ikke bryr deg. Pls. spar oss for mer av dette nå...

      for 18 minutter siden · Liker
















    • Erik Ribsskog Det er veldig vagt hva som er lov å skrive om her, synes jeg.

      Herr Haugen og Stein Høibø skriver jo om min mormor.

      Men jeg får altså ikke lov til å skrive.

      Det er jo som noe fra nazi-Tyskland.

      Men dere får ha hell og lykke med dere i Stavern.

      Jeg orker ikke mer av sånne landsbyidioter, altså.

      Hejdå!

      Erik Ribsskog


















      Bloggarkiv

      Populære innlegg

      Om meg

      Bildet mitt
      Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

      Totalt antall sidevisninger

      Etiketter