Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. oktober 2013

Her er enda en sang med min tidligere studiekamerat Dag Anders Rougseth, (fra HiO IU), hvor han synger sammen med sitt band Autopulver



PS.

Jeg var jo op, på irc-kanalen #quiz-show, (på efnet), i flere år, (fra 1997, var det vel).

Og etter at jeg begynte å studere, ved HiO IU, høsten 2002.

Så var jeg vel fortsatt op på quiz-show, (tror jeg).

(Selv om den irc-kanalen vel ikke var like populær lenger, på den tida).

Jeg husker ihvertfall det, at jeg spurte et quiz-spørsmål, om Autopulver sine sanger, da.

(Siden Rougseth hadde fortalt meg det, (på HiO IU), at han hadde spilt, i det bandet, da).

Og da var det av 'quiz-erne', som sa det, at Autopulver-sangen 'Flycatcher', var en 'kongesang', da.

(Noe sånt).

Og da ble jeg litt imponert, over Rougseth, (husker jeg).

Og jeg fortalte han om denne 'Autopulver-skrytinga', på ingeniørhøyskolen, da.

For jeg hadde ærlig talt ikke hørt om bandet Autopulver, før jeg ble kjent med Rougseth, (siden vi begge studerte, ved ingeniørhøyskolen), hvis jeg skal være ærlig.

Men ute i distriktene og sånn, (var det vel antagelig), så var tydeligvis bandet Autopulver ganske kjent, (og godt likt), da.

(Noe sånt).

Og det kan jo også ha vært sånn.

At jeg jobba for mye, som Rimi-butikksjef.

Sånn at jeg ikke fikk fulgt med så mye, på musikkfronten liksom, da.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg fant dessverre ikke Autopulver-sangen 'Flycatcher', på YouTube nå.

Hvis ikke så hadde jeg nok tatt med den sangen og, i samme slengen.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter