Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 9. oktober 2013

Jeg sendte en e-post til Lederne





Gmail - Problemer med ICA/medlemsskap












Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>















Problemer med ICA/medlemsskap













Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Wed, Oct 9, 2013 at 2:30 PM








To:
lederne@lederne.no




Cc:
"epost@nito.no" <epost@nito.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>













Hei,

jeg har jobbet som butikksjef i Rimi/ICA, (se vedlagt scan av
arbeidsbekreftelse), og har en arbeidssak mot dem.

Før og etter jeg jobbet som butikksjef, så har jeg studert, på NHI og
HiO IU, og jeg har vært medlem i NITO og er medlem i
Akademierforbundet.

Men disse tuller med meg.

NITO ga meg ingen hjelp, så jeg meldte meg ut.

Akademikerforbundet fant opp egne regler for meg.

Så jeg prøver å sende om dette til dere.

Akademikerforbundet sa at jeg som arbeidsledig måtte betale full
kontingent hvis jeg ville ha jurisk hjelp.

Enda dette bryter mot vedtektene deres, og kontingenten bestemmes av et årsmøte.

Så jeg blir jo mobba og trakasert av de som skulle ha hjulpet meg.

Så jeg får prøvde Lederne, tenkte jeg, når jeg så at Lederne fantes,
på VG.no, idag.

Rimi tulla med meg, og lurte meg i en felle, på Rimi Kalbakken, i år 2000.

Jeg var på et LO-møte da jeg jobba på OBS Triaden, på begynnelsen av
90-tallet, (jeg ble dratt med på møte).

Så jeg har prøvd å få hjelp av LO, men de svarer ikke.

Jeg får heller ikke fri rettshjelp.

Sender kopi til NITO og Akademikerforbundet så kanskje de angrer at de
har tullet med meg.

(Selv om det vel er for mye å håpe på, kanskje).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Rimi sender heller ikke dokumentasjon på at jeg vant Rimi
butikksjef-konkurransen 'Rimi Gullårer', som butikksjef, på Rimi
Langhus, i 2001.

Rimi-Hagen nekter også å sende dokumentasjon om dette, (enda brevet
var undertegnet han).

Brevet lå sist jeg så det, på gården Løvås, i Kvelde, hvor jeg hjalp
min onkel å drive hans samboers gård, i 2005, før jeg ble forsøkt
drept der, (sånn som jeg forstod det), etter å ha overhørt at jeg var
forfulgt av 'mafian', på jobb i Oslo, i 2003.

(Enda jeg bare har jobbet i butikk, og studert, i Oslo).

Så jeg flyktet først til England, så til Kvelde, og så til England igjen.

Har ikke vært i Norge siden 2005.

Politiet nekter å gi meg rettighetene mine.

ICA vil heller ikke sende kursbevis.










ica.jpg
213K










PS.

Her er vedlegget:

ica

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter