Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. oktober 2013

Jeg sendte enda en e-post til Hurum kommune





Gmail - Oppdatering/Fwd: Namsmannen i Hurum








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Oppdatering/Fwd: Namsmannen i Hurum










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Oct 17, 2013 at 3:09 PM





To:
"Postmottak.Rådmann / Hurum kommune" <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>


Cc:
christin.roisland@politiet.no, post.sondre.buskerud@politiet.no








Hei,

forresten, så fant jeg jo den e-post-adressen til Namsmannen for Hurum
og Røyken.

Og det var christin.roisland@politiet.no.

Så jeg sendte henne en e-post, i går, (som dere vel fikk en kopi av).

Og den andre e-post-adressen, den er jo ikke til Røyken lennsmannskontor.

Men den er jo for hele søndre Buskerud politidistrikt.

Så den havner vel i Drammen, hvis jeg skulle tippe.

Men de sender vel den da videre, til Røyken.

Nå sender jeg kopi til alle de invvolverte her, (for å si det sånn).

Så finner dem kanskje ut av det.

Igjen takk for hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2013/10/17
Subject: Re: Namsmannen i Hurum
To: "Postmottak.Rådmann / Hurum kommune" <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>


Hei,

ja, det er glimrende.

Da ble saksgangen ganske enkel her, synes jeg.

Da venter jeg noen uker, og ser om jeg får noe svar, fra Namsmannen.

Og så kontakter jeg dere igjen, om noen uker, hvis jeg ikke hører noe.

Igjen mange takk for hjelp!

Min morfar, Johannes Ribsskog, som jobba som kontorsjef hos dere, på 60-tallet.

Han var også rådmann, i Hadsel, i Vesterålen, i en god del år, før det
igjen, forresten.

Bare i tilfelle dere ikke huska det.

Igjen takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog


2013/10/17 Postmottak.Rådmann / Hurum kommune
<Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>:
> Hei.
>
>  Ja det stemmer.
>
> Namsmannen i Hurum og Røyken er plassert på Lensmannskontoret i Røyken.  De har felles postadresse som lensmannen.
> Hvis du ikke får svar er du velkommen til å kontakte oss igjen og vi tar det videre og sørger får at du får svar.
>
>
>
> Mvh.
> Einar Albertsson
> Hurum kommune
>
>
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 16. oktober 2013 16:26
> Til: Postmottak.Rådmann / Hurum kommune
> Emne: Re: Namsmannen i Hurum
>
> Hei,
>
> det er jo e-post-adressen til politiet i Drammensområdet det.
>
> Jeg mener at jeg sendt til den e-post adressen tidligere, (om dette), uten å få svar, (hvis jeg husker riktig).
>
> Men jeg venter og ser, om jeg får svar, denne gangen.
>
> Og hvis ikke, så klager jeg, til dere, (Hurum kommune), om en måneds tid, (eller noe sånt).
>
> Håper dette er i orden og takk for hjelpen med dette!
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> 2013/10/16 Postmottak.Rådmann / Hurum kommune
> <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>:
>> Hei har videresendt henvendelsen til  Namsmannen for Hurum og Røyken.
>>
>> Til info.
>>
>> Namsmannen i Røyken og Hurum
>> Besøksadresse: Namsmannen i Røyken og Hurum , Røyken og Hurum
>> lensmannskontor, Katrineåsveien 20, 3440 Røyken
>> Postadresse: Namsmannen i Røyken og Hurum, Postboks 1087, 3001 Drammen
>> Telefon: 31 29 64 00
>>
>> E-post: post.sondre.buskerud@politiet.no
>>
>>
>>
>> Mvh.
>> Einar Albertsson
>> Hurum kommune
>>
>>
>>
>>
>> -----Opprinnelig melding-----
>> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
>> Sendt: 16. oktober 2013 01:34
>> Til: Postmottak.Rådmann / Hurum kommune
>> Emne: Namsmannen i Hurum
>>
>> Hei,
>>
>> jeg ringte Namsmannen i Røyken og Hurum, for to-tre år siden, angående oppløsing av et sameie, i Holmsbu.
>>
>> De ba meg ringe Drammen Tingrett, som forespeilet meg, at de ville selge eiendommen, (der min grandonkel Idar Sandersen bor, i Støa).
>>
>> (Jeg vil ikke eie noe sammen med mine slektninger, nemlig).
>>
>> Men Høyseter har bedratt meg, (vil jeg si), og ikke solgt sameiet.
>>
>> Jeg har ikke fasttelefon her nå.
>>
>> Så jeg prøver å sende e-post.
>>
>> Kan dere sende denne e-posten videre til Namsmannen i Hurum?
>>
>> (For jeg finner ikke e-post-adressen deres, på nettet).
>>
>> Jeg må klage på Drammen Tingrett.
>>
>> Til Namsmannen i Hurum.
>>
>> Siden Tingretten ikke gjør det som Namsmannen sa at de ville gjøre, (selge sameiet), da jeg ringte de.
>>
>> På forhånd takk for eventuell hjelp!
>>
>> Mvh.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> PS.
>>
>> Min morfar, Johannes Ribsskog, jobbet som kontorsjef, i Hurum kommune, på 60/70-tallet.
>>
>> Så jeg regner med at han har organisert dere ordentlig.
>>
>> Sånn at dere finner ut av dette.
>>
>> For å fleipe litt.







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter